#motocykle rzućcie pomysłem na jakiś niedrogi motocykl którym idzie zjechać z asfaltu na drogi szutrowe i polne, bez obaw że sobie nie poradzi. Taki odpowiednik czterosuwowy i współczesny WSK, MZ itd.
Warunek konieczny - musi mieć nieco przesunięte do przodu podnóżki, żeby kolana nie były ugięte.
Mocy nie potrzeba dużo, za to wolałbym jakiś maksymalnie kilkuletni.
Myślałem nad CB125F, bo lekkie to, sprytne, a na dużych kółkach i jest wiele krajów gdzie tego typu 125-tki znoszą trudy koszmarnych dróg. Ale, mając doświadczenie z mocniejszymi motocyklami ponoć powrót na takie <250ccm jest trudny.
libertarianin

Szukasz czegoś z pozycją siedzącą - jaka moc pytanie. Czemu 125 cc? W segmencie 200-300cc masz już w miarę lepsze motocykle co mało palą a mają już więcej bajerów. Do jakiej kwoty szukasz bo to chyba będzie najwiekszym problemem

jedzczarnekoty

@libertarianin wystarczy w zupełności 15-20KM, jak będzie więcej nie zaszkodzi, mam kat. A.

Czemu 125 - bo tam właśnie często pozycja jest taka siedząca. To jest jedyny argument.

Spalanie nieistotne, ale najlepiej tak w okolicach 3-4 litrów. No i tak w okolicach 15-20 tysięcy.

libertarianin

No to w tej kwocie można coś znaleźć, osobiście nie jestem fanem ale może jakiś KTM duke adventure? 125 lub 390 cc. Miałem husqvarnę ale miałem jakoś sporo problemów z nią, jako drugie moto ma sens.

jedzczarnekoty

@libertarianin KTM jakiegoś mierzyłem, właśnie z tych małych. Nogi ugięte, kolano niezadowolone. 690 Enduro miał dobrą pozycję ale to wielkie ciężkie i drogie.

libertarianin

@jedzczarnekoty to tenera 700 lekkie i mocne (ale nie wiem czy znajdziesz za takie pieniądze)

jedzczarnekoty

@libertarianin no właśnie nie ten kierunek mnie interesuje. To ma być mały i lekki (przy czym lekki to dla mnie <150kg) motocykl do szwendania się dookoła komina. Rozstałem się z CB500x z powodu kolana właśnie, ale to nie było to po zjechaniu z asfaltu. Za duże, za ciężkie. A Tenere podobna, i cała masa maszyn z tego segmentu.

libertarianin

tenere to jest motocykl offroadowy przerobiony na uliczny ale taki co nadal zostały cechy offroadowe, tej wagi się nie czuje w nim, siedzisz wysoko, nogi masz proste, pojedzie wszędzie i na asfalcie nie jest zły 204 kg to nie jest dużo na takie moto, mniejszej wersji takich motocykli nie ma za bardzo, chyba że chińczyki ale tego zła bym unikał, starsze będą cięższe.


Jak ci KTM nie pasuje przez pozycje to spróbuj husqvarnę svartpilena 401, tylko 701 nie bierz bo gówniany jest

jedzczarnekoty

@libertarianin no właśnie, chińczyki są, ale też mam obiekcje.

Z tą masą 200kg to nie chodzi o to że czuć czy nie, ale każdorazowe podparcie się w jakiejś sytuacji awaryjnej może skutkować ponownym rozwaleniem stawu. A taka lekka 125tka waży tyle co nic.

Muszę przymierzyć gdzieś tego Svartpilena, ale po układzie podnóżków względem siedzenia raczej nie spodziewam się braku bólu.

libertarianin

@jedzczarnekoty pionowo się siedzi na nim, ja miałem akurat vitpilena ale są prawie takie same.


Crossa typowego sobie kup ale dupa ci pęknie od niewygodnego siedzenia

jedzczarnekoty

@libertarianin no na razie to moje przemyślenia idą w kierunku zakupu czteropaków i siedzenia przed telewizorem. Może po prostu nie jest mi już dane jeździć...

jedzczarnekoty

@SuperSzturmowiec jest wyżej, najlepiej tak w okolicach 15 tysięcy, może maks 20

json.json

@jedzczarnekoty Versys X300 może?

jedzczarnekoty

@json.json a widzisz, ten gagatek mi umknął. Ale też widzę że kolano ugięte.

json.json

@jedzczarnekoty zawsze możesz dorzucić spacerówki właściwie do wszystkiego

Zaloguj się aby komentować