Mordeczki
Czy silnik Unity ma ograniczenia odnośnie możliwości wykonywania obliczeń fizycznych?
Bo gram Ci sobie w gierkę, budowa bazy, i w pewnym momencie zaczyna strasznie lagować, a postacie zastanawiają się co mają zrobić. Tak choćby mój CPU nie nadążał za tym, co się dzieje na ekranie. A tak nie jest, bo jest ledwo obciążony.
Czy silnik Unity ma ograniczenia odnośnie możliwości wykonywania obliczeń fizycznych?
Bo gram Ci sobie w gierkę, budowa bazy, i w pewnym momencie zaczyna strasznie lagować, a postacie zastanawiają się co mają zrobić. Tak choćby mój CPU nie nadążał za tym, co się dzieje na ekranie. A tak nie jest, bo jest ledwo obciążony.
może za dużo bazy masz
@libertarianin oxygen not included, ale nie tylko ja mam ten problem, bo dużej liczbie ludzi laguje.
Oczywiście zmniejszenie ilości dostępnych ścieżek dla postaci niweluje trochę problem, ale przy 4 ludzikach to czuć tego laga, i postacie się zastanawiają co dalej robić.
Nie pomaga dużo obliczeń odnośnie temperatury gazów i cieczy (choć one są proste, to jednak dają w dupę silnikowi).
@zero używa max standardowych 4 rdzeni jak większość gier
@Quake ale jak widać one i tak nie są dobrze obciążone
@zero bo procesor sobie rozdziela jak mu wygodnie
Zaloguj się aby komentować