#tuning #motoryzacja #samochody #mechanikasamochodowa
@Zielczan
pamiętaj o przygotowaniu powierzchni
@Zielczan ale to fajnie by musiało wyglądać jakby się urwało na autostradzie
@Acrivec hi hi, ha ha, po to pytam, żeby się nie urwało. Na gównolit też nie mam zamiaru kleić
@Zielczan jak nie masz zamiaru używać go zgodnie z przeznaczeniem tj. zwiększania docisku to możesz i na mąkę ziemniaczaną kleić ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
Jeśli chcesz używać zgodnie z przeznaczeniem to klej do tworzyw sztucznych a nie do szyb. Aczkolwiek bez żadnego kołka jest opcja że przy 200km/h spojler gdzieś odleci razem z płatem lakieru.
@Zly_Tonari nah, on ma tylko funkcje stylistyczna, to zwykle wydłużenie dachu jak w wielu hatchbackach. A dwie paki i tak nie jeżdżę. Zakręciłbym go na wkręty na wszelki wypadek, ale szkoda mi w body wiercić, tym bardziej, że same ASO Seata to robi na klej
@Zielczan to poszukaj kleju dwuskładnikowego metakrylowego do tworzyw sztucznych. Powinno trzymać się jak PIS koryta ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
Mylisz się. Spoilery w hatchbackach mają jak najbardziej funkcję aerodynamiczną, ale nie jest to docisk. Tworzą one zawirowania powietrza, które minimalizują strefę niskiego ciśnienia za tylną klapą auta, zmniejszając opory powietrza.
Wszyscy mają na klej do szyb i nic im nie odpada
@Zielczan Klej do szyb jest o wiele bardziej wytrzymały niż jakakolwiek taśma dwustronna. Tylko później może być ciężko go doczyścić z lakieru.
Zaloguj się aby komentować