Moje krótkie podsumowanie #daytona #daytona24 z #viaplay 
- Wyścig świetny, na wielki plus to że wreszcie w Hypercarach coś się działo, LMP2 śledziłem mniej (o tym za chwilę), ale końcówka oddała. LMP3 tragedia - nie wiem co się tam wydarzyło, ale słaba obsada i lata nerfienia kategorii mogły zaowocować kumulacją. Auta GT - świetne i wreszcie jest tam jakaś wieksza różnorodność.
- Realizacja - oj jak to bolało. Nie było tragicznie, ale bardzo słabo. LMP2 nie istniało, a ilość materiałów z samotnie jadącej Acury, podczas gdy z tyłu działo się wiele, była zatrważająca. Problemy z powtórkami lub ich brak, przełączanie się z kierowcy na kierowcę podczas gdy można było pokazać co się dzieje na torze w szerszym planie...
- Viaplay - miłe zaskoczenie. Skandalem jest brak polskiego komentarza przez 24h do którego przyzwyczaił nas Eurosport, zwłaszcza że ten angielski mocno niedomagał, ale reszta była ok. Pakietu starczy mi jeszcze na testy, więc dam szansę i może mnie przekonają.
- PL komentarz - ogólnie bardzo dobrze. Wielkim zaskoczeniem okazał się Budnik (zdecydowany nr 1) i Jasiek (ależ się chłopak wyrobił - jestem fanem). Gąsior jak Gąsior, pierwszy stint Pokrzywińskiego bardzo zły, drugiego dnia było lepiej ale bez szału. Jermakow jak Jermakow czyli nijak, przeciętnie, nic więcej, nic mniej.
Generalnie Viaplay strzeliło sobie w kolano podwyżką cen. 34 złote za #f1 i #indycar byłoby naprawdę spoko. Po Daytonie pewnie nawet bym się nie zastanawiał zwłaszcza, że miesięczny pakiet można sobie optymalizować i sezon wyjdzie taniej. A tak jedyne co może ich uratować to moje wybitne doświadczenia z testów, ale ciągle niestety najbardziej prawdopodobnym wariantem będzie u mnie F1TV + studio na Strumyku #zlodziejalert.
Nomad_Zbyszek

@Najmilszy_Maf1oso Jeszcze LMP2 się ściga ostro o zwycięstwo na ostatnim okrążeniu, a hamburgery wywiadem z szefem Acury zagłuszają xD

Patrique2001

@Najmilszy_Maf1oso imo jeśli Viaplay chce się bawić w komentarz IMSA, to powinien sobie ogarnąć Adama Widomskiego i Sławka Szymczaka - zjedli zęby na Le Mans, a po odejściu z Eurosportu pracowali przy ELMS i WEC na C+/Eleven. ale tak, Pokrzywa to godny zastępca Kapicy - w trakcie sobotniego stintu byłem bliski ocipienia, jak chłop przez 2h tłumaczył jak dla debili różnice między GTD a GTD Pro xD

sam wyścig typowy dla IMSA:

  1. GTP (poza BMW) są blisko siebie jeśli chodzi o tempo, ale i tak w wyścigu się rozjadą

  2. LMP2 tak naprawdę zawsze było zapchajdziurą, a split klasy prototypów po sezonie 2018, transformacja w Formułę Oreca i covid tylko ją dobiły

  3. LMP3 to kolejna zapchajdziura - tak jak do 2017 włącznie była nią klasa LMPC. i tak samo jak wspomniana klasa, nie ma co liczyć na walkę, tylko na randomowego martwego Ligiera w bandach lub na środku toru xD

  4. GTD to kompromitacja z BoP - Porsche, Ferrari i Lamborghini z definicji były w dupie, bo wprowadzili nowe modele i IMSA albo się bała zbyt dużej różnicy na ich korzyść, albo po prostu nie podumała xD. nie wiem też czy osobna klasa GTD Pro ma sens, czy nie lepiej byłoby zrobić podklasę Pro-Am jak w LMP2... no bo trochę śmieszna sytuacja nastąpiła i zwycięski Aston Martin ze "zwykłej" GTD skończył wyżej niż Mercedes z "fabrycznej" GTD Pro, i to czystym tempem xD


a na końcu i tak chuj w analizy tempa i strategii, bo dostaniesz randomowe Full Course Yellow ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zaloguj się aby komentować