Flappy NEET
@Half_NEET_Half_Amazing - dzięki za inspirację i testowanie
Poprzednie dwie Hejto gry zrobione w kolaboracji z użytkownikiem @Dziwen pod tagiem #dziwentorobur - nie polecam bo są trochę dziwne
Zapraszam więc do grania i dzieleniem się opiniami w komentarzach!
#gry #tworczoscwlasna
Bardzo fajna gra, tak samo wkurwia jak oyginał
@moderacja_sie_nie_myje - największy problem mam z grafiką - bo nie umiem rysować - więc wszystko zapożyczam i najwyżej modyfikuję (tak jak ten obrazek tła co go podzieliłem na warstwy bym mógł zrobić trzywarstwową paraleksę tła).
Ranking sobie też sam napisałem i hostuję - ten powstał przy okazji Tap Da Dziwen i zabrał najwięcej czasu przy jej produkcji (jakieś 70%) - od razu go pisałem by wspierał wiele przyszłych gier.
@koszotorobur Tworzyłem kiedyś gry we flashu, jeszcze jak na fgl można było kosić po 200-300 eurasów za gierkę napisaną w 3 godziny. Zajebista zabawa była, adobe flash to było mega narzędzie. Też nie umiałem rysować ale w grafice wektorowej wszystko mi wychodziło, a jak się zaprzęgło box2d żeby pourywane kończyny się ładnie odbijały od siebie to była miazga.
@moderacja_sie_nie_myje - ja też swoje pierwsze kroki w robieniu gier stawiałem we Flashu
@koszotorobur Ja pierwsze kroki stawiałem w c++, dopiero jak odkryłem języki skryptowe i że można w 5 minut zrobić to co w swoim własnym napisanym w 3 lata silniku trwa trzy miesiące to sobie dałem spokój z programowaniem na serio. MImo że nie jestem w temacie od 15 lat to nadal śledzę co się w standardzie c++ dzieje xD
@moderacja_sie_nie_myje - po w miarę prostym Pascalu (później Borland Delphi) i zrozumiałym Visual Basicu oraz zwykłym C to C++ mnie do programowania zniechęcił a Java tylko dobiła gwóźdź do trumny.
Przeszedłem właściwie przez każdy bardziej znany język programowania i z 15 lat temu wylądowałem na Pythonie bo najbardziej się sprawdza w mojej pracy i do szybkich pierdół.
Oczywiście JavaScript zawsze gdzieś tam ze mną jest w jednej formie lub innej - chociażby, wtedy gdy piszę jakąś stronę używając fameworka SveleKit.
Generalnie jak na nie-programistę to całkiem dużo programuję
@koszotorobur
takie rzeczy mi się robią plus ten dźwięk przy game over za pierwszy razem az podskoczyłem XD
@Half_NEET_Half_Amazing - efekt glitcha zamierzony - dla stylizowanego wyglądu
A dźwięk kolizji z rurą/ziemią i tak ściszyłem - bo oryginalnie był jeszcze głośniejszy.
@koszotorobur
tylko, że ten glith nie zawsze działa i przycina się tak jak widać
a co do stricte rozgrywki to nie zauważyłem aby gra przyśpieszała wraz z upływem czasu no i można by dodać kilka trudniejszych przejść
a tak to miodzio
@Half_NEET_Half_Amazing - aaa to nie zrozumiałem, że znalazłeś buga - jak znajdę co go powoduje to naprawię
A co do dodatkowych funkcjonalności - to się zobaczy na ile mi weny do tej gry starczy
Zaloguj się aby komentować