Miliardowe kontrakty PKP Intercity! Wszystko trafi wyłącznie do polskich firm!
Obserwator Logistyczny#pkp #pkpintercity #kolej
Czyli generalnie masowo naprawiaja wagony stojace od 10 lat w krzakach. XD
A EU200 i EU160 to inwestycje zaczete w 2023 i 2014 roku i poprostu newag powoli je dostarcza.
Zamiast isc w nowoczesne ezt, lub dwusystemowe to ci inwestuja w wagony ktore potrafia zdefekowac miesiac po P5. Ale jooo, polskie firmy zarobią.
Przypomne że wagony combo w wiekszosci maja problem z zasilaniem gniazdek pod fotelami, miejsce na Vending dalej jezdzi puste bo pkp nie potrafi zamknac przetargu, a mialy byc takie super. No jo, dywanik w przedziale rodzinnym leży XD.
A Newag na to:
`day >= 21 && month >= 11 && year >= 21`
@ivaldir a to juz swoja droga, firma ktora slynie z takich manipulacji dostaje najwiekszy kawalek tortu XD
@Cybulion Władzy to nie przeszkadza. Znajomi królika, łapka łapkę myje itp.. A komisja co miała to wyjaśniać ma to w du..szy.
@ivaldir dobija mnie to. Owszem zrobili tez przetarg na nowe wagony, chyba 300 (do 450) od cegielskiego, ale teraz podpisujac remonty to wydluza dostawe nowych.
A nowe maja byc na wypasie. W 2026 pierwsza partia. Ofc pojada na wieden i berlin bo pierwsza transza jak eu200 bedzie pod EIC. XD
A newag no... Produkcja trwa to nic nowego. Powoli wprowadzaja te loki, i co z tego ze mamy eu200 jak wagony do nich beda w 2026. Na pusto se moga polatac 200. Tylko gdzie? Ile mamy torow na 200kmh?
Obecnie trasami, na których pociągi mogą rozwijać prędkość 200 km/h są tzw. Centralna Magistrala Kolejowa (Linia kolejowa nr 4 Grodzisk Mazowiecki-Zawiercie) oraz Linia Kolejowa nr 9 Warszawa Wschodnia-Gdańsk Główny
@Cybulion wiesz, bo to trzeba na spokojnie, przemyśleć, najpierw jedno, potem drugie. Nie można tak równolegle, zeby od razu mieć działający system. Wkurza mnie ten kraj dziadów wychowanych za komuny. Niech idą na śmietnik historii. Czas na ludzi z głową, co nie boją się działać na światowym poziomie
Zaloguj się aby komentować