mBank - miałem zostawić po zmianach z wypłatami blik, jednak nie było czasu przez wyczerpanie remontami i odbiło się to czkawką.
1. Finanse obecnie podpinane tak, żeby ile się da płacić z własnych środków, a nie pożyczać od banków. Wyliczone wszystko z poduszka do kolejnego marca. Finanse skrupulatnie liczę od jakichś 3 lat.
2. MBank wysyła sobie zapytanie z niczego do BIK. Pierwszy raz od kiedy mam alerty, a będzie to już kilka lat dobrych.
3. Wysyła zapytanie w sobotę wieczór - całkiem rozsądny czas dla klienta i zupełnie nie niepokojący.
4. Alert odczytuje dopiero jak z domu zabrali się znajomi po odwiedzinach.
5. MBank ma akurat update systemu i wywalone w udzielenie konkretnej informacji. Odbicie od ściany na infolinii.
6. Rozwalony sen, bo jednak kij go wie z czego wynikał alert i czy ktoś nie kombinuje z pożyczeniem hajsu na kredyt od ręki i przelaniem hajsu.
7. Pięknie mBank, idealne wyczucie czasu, zwłaszcza przed planowaną przerwa techniczną. Trudno połączyć czasowo dwa rodzaje zdarzeń w takiej instytucji jak bank.
8. Rano nawet nie potrafili potwierdzić moich danych od ręki, mimo połączenia za pomocą aplikacji. Też bardzo uspokajające. Oczywiście, po którymś połączeniu tą samą metodą nagle zadziałalo.
#mbank #zalesie #cyberbezpieczenstwo
1. Finanse obecnie podpinane tak, żeby ile się da płacić z własnych środków, a nie pożyczać od banków. Wyliczone wszystko z poduszka do kolejnego marca. Finanse skrupulatnie liczę od jakichś 3 lat.
2. MBank wysyła sobie zapytanie z niczego do BIK. Pierwszy raz od kiedy mam alerty, a będzie to już kilka lat dobrych.
3. Wysyła zapytanie w sobotę wieczór - całkiem rozsądny czas dla klienta i zupełnie nie niepokojący.
4. Alert odczytuje dopiero jak z domu zabrali się znajomi po odwiedzinach.
5. MBank ma akurat update systemu i wywalone w udzielenie konkretnej informacji. Odbicie od ściany na infolinii.
6. Rozwalony sen, bo jednak kij go wie z czego wynikał alert i czy ktoś nie kombinuje z pożyczeniem hajsu na kredyt od ręki i przelaniem hajsu.
7. Pięknie mBank, idealne wyczucie czasu, zwłaszcza przed planowaną przerwa techniczną. Trudno połączyć czasowo dwa rodzaje zdarzeń w takiej instytucji jak bank.
8. Rano nawet nie potrafili potwierdzić moich danych od ręki, mimo połączenia za pomocą aplikacji. Też bardzo uspokajające. Oczywiście, po którymś połączeniu tą samą metodą nagle zadziałalo.
#mbank #zalesie #cyberbezpieczenstwo
@Tapporauta PESEL sobie zastrzegłeś?
@moll tak, śmieszny temat swoją drogą, bo jak wprowadzali to bank sam mi odradzał aktywację w pierwszych tygodniach działania, bo będą problemy z wnioskiem na hipotekę XD
@Tapporauta o widzisz, jacy troskliwi
A próbowałeś wpłacić cztery miliony pięć minut przed zamknięciem oddziału?
Nie no aż takich wymagań nie mam ( ͡° ͜ʖ ͡°) wystarczyło żeby ogarniali podstawową komunikację z klientem, przy pomysłach typu “wyślijmy randomowe zapytanie BIK o kliencie, który nawet nie chce kredytu“
Zaloguj się aby komentować