Mam pytanie do osób, które są w temacie reklamacji obuwia.
Zakupiłem buty 08.06.2022r. Dzisiaj złożyłem reklamacje myśląc że jest jeszcze 3 m-ce na zgłoszenie reklamacji od wystąpienia wady. Dostałem zwrotkę że gwarancja minęła. Dowidzenia! Zakup w sklepie stacjonarnym eobuwie. Na dobrą sprawę spóźniłem się 2 tyg. Czy jestem w stanie jeszcze coś zrobić?
evilonep

@K44 no jak minęła gwarancja to na co liczyłeś. Spóźniłeś się.

superhero

@Acrivec pracowałem w handlu: gwarancję daje producent, rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy za towar przez dwa lata od daty zakupu, zgłoś niezgodność z umową kupna sprzedaży, odsyłasz towar i pismo do sprzedawcy, WYSYŁASZ kopię paragonu lub FAKTURY, oryginały są Twoje, w żadnym wypadku ich nie wysyłaj,przydadzą się w sądzie. obowiązkowo musisz mieć potwierdzenie odbioru paczki/pisma, SPRZEDAWCA MA 14 DNI KALENDARZOWYCH - NIE ROBOCZYCH na ustosunkowanie się do sprawy - I TERAZ TROSZKĘ WIĘCEJ WYJAŚNIEŃ:

jak się jebnie w terminach i nie odpowie ci na piśmie W POSTACI - list polecony ze zwrotką to twoje żądanie jest uznawane za zasadne - czyli dał dupy w papierach i automatycznie masz rację

sprzedawca może Ci odpisać że towar został wysłany do producenta/serwisu/rzeczoznawcy na naprawę/wycenę kosztów naprawy

Acrivec

@superhero Nic nie zrobi bo minęło 2 lata od daty zakupu, czytanie ze zrozumieniem ciężka sprawa.

SuperSzturmowiec

jakie 3 miesiące? skąd takie info?

K44

@SuperSzturmowiec Coś mi się ubzdurało z dawnych lat że jest 3 m-ce na zgłoszenie powstania wady. Tzn 2 lata gwarancja, ale jeżeli usterka powstała na dzień przed końcem gwarancji to jest jeszcze 3m-ce na jej głoszenie. Następnym razem będę się pilnował!

Zaloguj się aby komentować