knoor
Osobistość
Mały update z uzdatniania harlejków kupionych w USA.
W pomarańczowym udało się już wyciągnąć wgniotki na baku, jestem w trakcie dorabiania kopii naklejek. Do zrobienia zostanie wtedy jeszcze malowanie baku i metalowych boczków i to chyba będzie tyle, zostanie tylko zarejestrować, wymienić oleje i będzie można bzikać;)
Czarną dynę mam jeszcze dalej rozgrzebaną i pozbawioną przodu. Udało się napawać ogranicznik na ramie, będzie trzeba jeszcze go obrobić i pomalować. Dolna półka, na której ogranicznik też był uszkodzony wróciła ze spawania i kurde, nie widać że co było robione. Problem pojawił się jednak przy montażu sztycy - mój zaimprowizowany setup okazał się do tego za słaby, może ktoś z okolic Warszawy ma przypadkiem prasę hydrauliczną do poratowania?
Wszystkie elementy do przedniego zawieszenia dyny poza tym mam już ogarnięte, tzn kupione - bo dalej nie mogę ustalić, czy półki i golenie pomalować samemu szprejem, dać do proszkowego lub może zwykłego lakierowania?
Z nudów przejechałem też polerką tylny błotnik, na którym lakier był pełen zarysowań, swirli i tego typu śmiecia - i mogę z czystym sumieniem polecić system 3M Perfect-It - drogi, ale zdecydowanie robi robotę. Co prawda do czarnego chyba jeszcze dokupię Ultrafine, żeby mieć idealny kolor, ale naprawdę jestem pod wrażeniem. Z drugiej jednak strony, jest to też moja pierwsza styczność z polerowaniem lakieru bezbarwnego, więc może tak jest przy każdym produkcie i po prostu zachwyt wynika z nowości tego doświadczenia;) nie zrobiłem niestety zdjęć przed i po, ale mam do ogarnięcia jeszcze bak i może przy nim pokażę jak działa.
#motocykle #motoryzacja
W pomarańczowym udało się już wyciągnąć wgniotki na baku, jestem w trakcie dorabiania kopii naklejek. Do zrobienia zostanie wtedy jeszcze malowanie baku i metalowych boczków i to chyba będzie tyle, zostanie tylko zarejestrować, wymienić oleje i będzie można bzikać;)
Czarną dynę mam jeszcze dalej rozgrzebaną i pozbawioną przodu. Udało się napawać ogranicznik na ramie, będzie trzeba jeszcze go obrobić i pomalować. Dolna półka, na której ogranicznik też był uszkodzony wróciła ze spawania i kurde, nie widać że co było robione. Problem pojawił się jednak przy montażu sztycy - mój zaimprowizowany setup okazał się do tego za słaby, może ktoś z okolic Warszawy ma przypadkiem prasę hydrauliczną do poratowania?
Wszystkie elementy do przedniego zawieszenia dyny poza tym mam już ogarnięte, tzn kupione - bo dalej nie mogę ustalić, czy półki i golenie pomalować samemu szprejem, dać do proszkowego lub może zwykłego lakierowania?
Z nudów przejechałem też polerką tylny błotnik, na którym lakier był pełen zarysowań, swirli i tego typu śmiecia - i mogę z czystym sumieniem polecić system 3M Perfect-It - drogi, ale zdecydowanie robi robotę. Co prawda do czarnego chyba jeszcze dokupię Ultrafine, żeby mieć idealny kolor, ale naprawdę jestem pod wrażeniem. Z drugiej jednak strony, jest to też moja pierwsza styczność z polerowaniem lakieru bezbarwnego, więc może tak jest przy każdym produkcie i po prostu zachwyt wynika z nowości tego doświadczenia;) nie zrobiłem niestety zdjęć przed i po, ale mam do ogarnięcia jeszcze bak i może przy nim pokażę jak działa.
#motocykle #motoryzacja
Zaloguj się aby komentować