knoor
Osobistość
Mały update odnośnie dłubania przy harlejkach ściągniętych z USA. Sportster, który poszedł na pierwszy ogień dalej czeka na przyjście baku z prostowania - potem, w zależności od tego jak bardzo lakier po prostowaniu będzie pokiereszowany albo dam go do malowania albo zrobię we własnym zakresie. Do tego jeszcze jakieś dwie drobne rzeczy i wymiana płynów - i do rejestracji i można bzikać. Jeśli ktoś chciałby poczytać więcej, rozpisałem się bardziej w komentarzu do tego wpisu: https://www.hejto.pl/wpis/knoor-i-jak-tam-te-twoje-harleye-z-aukcji-w-usa-wtopa-czy-udany-zakup-przypomnia
Wziąłem się pomału za drugiego harlejka, czyli Dynę Low Rider zrobioną w amerykańsko-sebastianowym stylu, który można podciągnąć pod "club style" ale ja bardziej wolę określenie "dyna bro" xD. Całkiem śmieszkowy kanał KRUESI ORIGINALS, na którym szukam czasem filmików z opisem napraw daje dość dobre spojrzenie na to, o co chodzi. Wracając do samego motorka, demontaż krzywego przodu poszedł zdumiewająco szybko (w mniej niż dwie godziny miałem rozłożone na kawałki całe przednie zawieszenie i wydech), natomiast od paru tygodni wszystko stoi. Z jednej strony brak części (wciąż czekam na lagi), z drugiej brak czasu - niektóre graty będę musiał wozić do uzdatniania, nie jest ich wiele ale jednak.
Jednym z nich jest dolna półka - zdemontowałem już sztycę, żeby majstry od spawania miały łatwiej. Jak widać, ogranicznik skrętu oberwał przy glebie/uderzeniu dość konkretnie, ale myślę, że skoro udało się ogarnąć Sportsterowy ogranicznik, zamiast którego po prostu ziała dziura, to da się zrobić i to;) Miałem też krzywą kierownicę, ale metodą szarpnięcia udało się ją naprostować - okazało się, że risery są na gumowych tulejach i po prostu trzeba było trochę siły żeby ustawić wszystko we właściwej pozycji. W przyszłym tygodniu liczę na to, że przyjdą mi lagi i będzie można poskładać przód. Zamówię sobie też chyba adapter do przedniego zacisku i wstawię zacisk brembo - bardziej dla kaprysu i samego wyglądu. Stay tuned!
#motocykle
Wziąłem się pomału za drugiego harlejka, czyli Dynę Low Rider zrobioną w amerykańsko-sebastianowym stylu, który można podciągnąć pod "club style" ale ja bardziej wolę określenie "dyna bro" xD. Całkiem śmieszkowy kanał KRUESI ORIGINALS, na którym szukam czasem filmików z opisem napraw daje dość dobre spojrzenie na to, o co chodzi. Wracając do samego motorka, demontaż krzywego przodu poszedł zdumiewająco szybko (w mniej niż dwie godziny miałem rozłożone na kawałki całe przednie zawieszenie i wydech), natomiast od paru tygodni wszystko stoi. Z jednej strony brak części (wciąż czekam na lagi), z drugiej brak czasu - niektóre graty będę musiał wozić do uzdatniania, nie jest ich wiele ale jednak.
Jednym z nich jest dolna półka - zdemontowałem już sztycę, żeby majstry od spawania miały łatwiej. Jak widać, ogranicznik skrętu oberwał przy glebie/uderzeniu dość konkretnie, ale myślę, że skoro udało się ogarnąć Sportsterowy ogranicznik, zamiast którego po prostu ziała dziura, to da się zrobić i to;) Miałem też krzywą kierownicę, ale metodą szarpnięcia udało się ją naprostować - okazało się, że risery są na gumowych tulejach i po prostu trzeba było trochę siły żeby ustawić wszystko we właściwej pozycji. W przyszłym tygodniu liczę na to, że przyjdą mi lagi i będzie można poskładać przód. Zamówię sobie też chyba adapter do przedniego zacisku i wstawię zacisk brembo - bardziej dla kaprysu i samego wyglądu. Stay tuned!
#motocykle
@knoor Ile byś się nie natyrał ani iść do przodu ani skręcać ani hamować dalej nie będzie
Gx
@Man_of_Gx Nie jest to problemem, bo przy poprzednim HD zauważyłem, że najwięcej uwagi przyciąga stojąc - minus tego jest taki, że grupami które najbardziej przyciąga są guwniaki, sebki i janusze
@knoor ja tam kiedyś miałem branie na DT 125
Gx
Zaloguj się aby komentować