Lubię robić dziwne buildy. Pomyślałem że mogę dzielić się pomysłami i fajnymi interakcjami jakie znajdę. Założę nawet swój tag #bolid_konkret gdzie będę publikował swoje wysrywy.
Wczoraj wpadłem na pomysł zagraniem Spectral Throw... Pod poison (Pathfinder).
O ile teoretycznie to nie ma wiele sensu bo ST nie potrafi shotgunować, to w rzeczywistości dzięki użyciu Snipers Mark i odpowiedniej odległości od wroga możemy sprawić, że wiele pocisków uderzy ten sam cel nakładając stacki poison. Mając to na uwadze chce poeksperymentować z jak najniższym projectile speed tworząc semi-melee build bardzo szybko nakładający trutkę.
Będę grał claw + shield. Czemu? Claw daje cudowny life gain on hit który skaluje się wyśmienicie z attack speedem, ilością hitów, jest instant i do tego nie jest zależny od hit dmg jak w przypadku leecha. Masterki w drzewie dodatkowo świetnie współgrają z poisonem, a shield da mi dodatkowy slot którym dopne luki w defensywie.
Reszta gearu to mix armora i evasion + stackowanie HP i cap spell supress. Dzięki naszemu life gain on hit to praktycznie narażony będę na oneshoty, a armor świetnie je zredukuje. Evasion sprawi, że hity będą przychodzić rzadziej co da mi czas na odzyskanie życia. Dodatkowo aby podwyższyć phys max hit, zlinkuje fortify do travel skilla.
Dodatkowym bonusem wybrania Pathfindera jest to, że w razie potrzeby mogę kompletnie iść w armor z iron reflexes i z ascendancy notką pod to aby life flask efekt nie kończył się przy pełni życia. Da mi to gigantyczny sustain i będę jedynie zagrożony przez gigantyczne oneshoty, jednak kosztem słabego gameplayu w postaci wciskania potion za każdym razem jak kończy się jego działanie
Aury dają wiele pola do popisu. Grace, determination, malevolence i haste można dowolnie mixowac w zależności czy chcemy więcej dmg czy survi. Defiance banner, precision również można dodać jak starczy mana resetvation. Co do herald of Agony to muszę przetestować czy jest sens, poison chance cap jestem w stanie dobić bez tej aury
Najmniej interesujące będzie skalowanie DMG, wiadomo, poison to chaos + phys, więc w to będę szedł w drzewku. Mark on hit Snipers Mark pozwoli mi wziąć masterke na Frenzy charge on hit co pozwoli mi mieć 100% uptime max chargów. Despair on hit na ringu albo jak nie uda mi się znaleźć to podpięte pod Mark on hit setup dodatkowo zboostuje mój DPS.
Będę tym buildem grał jak wrócę z urlopu za 5 dni, mogę kiedyś zrobić update z tym jak mi poszło
Wczoraj wpadłem na pomysł zagraniem Spectral Throw... Pod poison (Pathfinder).
O ile teoretycznie to nie ma wiele sensu bo ST nie potrafi shotgunować, to w rzeczywistości dzięki użyciu Snipers Mark i odpowiedniej odległości od wroga możemy sprawić, że wiele pocisków uderzy ten sam cel nakładając stacki poison. Mając to na uwadze chce poeksperymentować z jak najniższym projectile speed tworząc semi-melee build bardzo szybko nakładający trutkę.
Będę grał claw + shield. Czemu? Claw daje cudowny life gain on hit który skaluje się wyśmienicie z attack speedem, ilością hitów, jest instant i do tego nie jest zależny od hit dmg jak w przypadku leecha. Masterki w drzewie dodatkowo świetnie współgrają z poisonem, a shield da mi dodatkowy slot którym dopne luki w defensywie.
Reszta gearu to mix armora i evasion + stackowanie HP i cap spell supress. Dzięki naszemu life gain on hit to praktycznie narażony będę na oneshoty, a armor świetnie je zredukuje. Evasion sprawi, że hity będą przychodzić rzadziej co da mi czas na odzyskanie życia. Dodatkowo aby podwyższyć phys max hit, zlinkuje fortify do travel skilla.
Dodatkowym bonusem wybrania Pathfindera jest to, że w razie potrzeby mogę kompletnie iść w armor z iron reflexes i z ascendancy notką pod to aby life flask efekt nie kończył się przy pełni życia. Da mi to gigantyczny sustain i będę jedynie zagrożony przez gigantyczne oneshoty, jednak kosztem słabego gameplayu w postaci wciskania potion za każdym razem jak kończy się jego działanie
Aury dają wiele pola do popisu. Grace, determination, malevolence i haste można dowolnie mixowac w zależności czy chcemy więcej dmg czy survi. Defiance banner, precision również można dodać jak starczy mana resetvation. Co do herald of Agony to muszę przetestować czy jest sens, poison chance cap jestem w stanie dobić bez tej aury
Najmniej interesujące będzie skalowanie DMG, wiadomo, poison to chaos + phys, więc w to będę szedł w drzewku. Mark on hit Snipers Mark pozwoli mi wziąć masterke na Frenzy charge on hit co pozwoli mi mieć 100% uptime max chargów. Despair on hit na ringu albo jak nie uda mi się znaleźć to podpięte pod Mark on hit setup dodatkowo zboostuje mój DPS.
Będę tym buildem grał jak wrócę z urlopu za 5 dni, mogę kiedyś zrobić update z tym jak mi poszło
Zaloguj się aby komentować