Zakup był przez internet. Czy mogę zwrócić produkt nie informując sprzedawcy, że jest popsuty, czy jednak muszę złożyć reklamacje/zwrot z tytułu rękojmi?
#konsument #prawo #prawokonsumenckie #zwrot #zakupyinternetowe
@GtotheG Chciałbyś normalnie zwrócić UŻYWANE przez dwa tygodnie słuchawki??? Wkładane w swoje uszy???
Oczywiście, że powinieneś zwrócić je informując o awarii - zdaje się, że najlepiej powołać się na „niezgodność towaru z umową”, ale tego nie jestem pewien.
@sierzant_armii_12_malp chciałam im dopisać, że nie działaja, problem jest taki, ze z tytulu rekojmi oni powinni sami zadecydowac co robia -> zwrot czy wymiana, a ja nie mam bezposredniego kontaktu do sprzedawcy bo lecialo przez empik.
@GtotheG Dokanałowych i dousznych nie przyjmują zwrotów nigdzie.
@SuperSzturmowiec tak, na kablu.
@Pomidorken przecież to nie jest normaly czas funkcjonowania dla sluchawek - zeby po 5 dniach przestaly dzialac. Chce zwrocic z tytulu rekojmii, tylko jest problem, ze kupowalam przez empik, a tam nie ma takiej opcji zwrotu, tylko zwykly zwrot, a dostawca zewnetrzny i sprawy sie komplikuja. Dlatego zastanawialam sie czy te 14 dni to obejmuje. Najwyrazniej nie.
@GtotheG Oj dawno na empiku nic nie kupowałem, ale z rękojmi nie będzie jako reklamacja a nie zwrot?
@Pomidorken można zwrócić coś z tytułu rękojmi, albo gwarancji. Rękojmi nie mogą odrzucić, gwarancje mogą. Z tym, że na rękojmi mogą zaproponować wymianę produktu/naprawę, co komplikuje sprawę, ponieważ nie mam kontaktu ze sprzedawcą - więc nie wiem co on chciałby zadecydować.
@GtotheG daj znać co i jak z t reklamacja
@GtotheG Dlaczego kombinujesz? Zwracasz na gwarancje, naprawiają, wysyłają nowe albo oddają pieniądze. Jak nowe się zepsują to zdaje się ze wtedy musza już zwrócić pieniądze. Nie wiem tylko czy za drugi czy trzecim razem.
@GetBetterSoon kombinuje poniewaz nie mam maila do sprzedawcy. Wszystko idzie przez empik i nie jestem w stanie zglosic/zapytac sprzedawcy.
Zaloguj się aby komentować