Nie jestem ekspertem ale na mój nos coś się zepsuło 😁 Rozebrać i naprawić 😉
Ps. Może łożysko kolumny kierownicy?
@tak_bylo walnięty krzyżak kolumny kierowniczej, częsta awaria w GD, ale zdarzają się też awarie samej przekładni co już jest bardziej kosztowne niż krzyżak za 35zł.
Poniżej oryginał.
https://japancar.pl/pl/products/krzyzak-kolumny-kierowniczej-suzuki-vitara-iii-15-23370.html
Najszybsza weryfikacja to wsadzenie łapy pod deskę rozdzielczą jak leżysz na dywaniku, jeśli możesz poszarpać krzyżakiem ( widać go nad pedałem hamulca) i wszystko napierdala luźno to wymaga interwencji.
@Zly_Tonari jak krzyżak może być tego problemem? Przecież kolumna jest przykręcona do wzmocnienia i nie ma prawa się ruszać w poziomie niezależnie od stanu krzyżaka. Dziwneee
@PanNiepoprawny rób jak uważasz ¯\_(ツ)_/¯
@Zly_Tonari ja to akurat nie mam tego auta i zamierzam utrzymać ten stan. Mam natomiast nieco pojęcia o budowie układu kierowniczego. Poza tym nie kwestionuję tego co napisałeś, tylko wyrażam ciekawość jak to możliwe. Rozumiem, że nie wiesz, ale na wszelki wypadek foch? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@PanNiepoprawny nie, najzwyczajniej mi się nie chce tłumaczyć ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
@Zly_Tonari dzięki wielkie za naprowadzenie mnie, wieczorem posprawdzam co i jak.
@Zly_Tonari zwolniłem blokadę regulacji kierownicy i cała opadła XD wygląda na to, że wypadło z mocowań?
@tak_bylo rozumiem
Wszystko jasne, wyrobiły się plastikowe mocowania. Zawsze mnie to spotyka, jak nie mam że sobą narzędzi. Eh, dodatkowo jakiś UJ tu grzebał i zamienił jedną śrubę 13 na zj33baną 12, której nikt nie uzywa.
Zaloguj się aby komentować