Kupował ktoś w PS Store? Jeśli wyskakuje błąd podczas zakupu "Wystąpił nieoczekiwany błąd, spróbuj ponownie za kilka chwil" to jeśli przeleję kasę do portfela to powinno być git? Próbuję coś kupić i ni cholery. Polskie konto, polska karta, kasa na koncie, 2 dni temu w żabce było wszystko wsio.

#ps5 #ps4 #gownowpis
RzecznikHejto

@gawafe1241 spróbuj przez aplikację w telefonie, bo ta gównostronka ps store działa jak chce

gawafe1241

@RzecznikHejto chyba chciałeś napisać "natywna aplikacja sklepu na PS5". Tak czy siak problem został rozwiązany dodając do zakupu coś innego, zamiast wydać 200 wydałem 420, w tym miesiącu zostało mi jeszcze 80 PLN na jakąś gierkę... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

koszotorobur

@gawafe1241 - możliwe, że trafiłeś na jakiś faktyczny problem z bramką płatności, której używa sklep Sony

gawafe1241

@koszotorobur być może jest jak piszesz choć pierwsze co pomyślałem - pewnie kompletnie z d0py - to że robią promkę na 200 z 449 a potem problemy z kupnem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale i mi się zdażyło coś takiego że nie mogłem czegoś znaleść w PS Store mimo że to na promocji było ale jak się zalogowałem przez stronkę WWW to było wyszczególnione, ogólnie to cyrki z tym Sony, gdyby nie M$ i jego konkurencja to architektura sieciowa Sony by leżała i kwiczała. ¯\_(ツ)_/¯

RzecznikHejto

@gawafe1241 


| chyba chciałeś napisać "natywna aplikacja sklepu na PS5".


o samej stronie też

koszotorobur

@gawafe1241 - jakiś rok czy dwa lata temu Sony wprowadziło dodatkowe wygania co do weryfikacji kart i płatności - problem objawia się dwojako:


  1. Nie można dodać karty do konta kiedy na przykład imię i nazwisko czy adres na karcie z tym ustawionym na koncie się nie zgadza, jeśli karta pochodzi z jakiegoś innego kraju niż kraj w którym się znajdujesz, jeśli nie jest to kredytówka Visa (a tylko debetówka z jakiegoś gówno banku), itp.

  2. Nie można dokonać płatności jeśli zalogowałeś się z innego kraju niż normalnie, nie masz ustawionej dodatkowej autoryzacji na karcie (czy to przez SMSa z banku czy apkę bankową), zmieniłeś w międzyczasie szczegóły na koncie Sony, etc.


Oczywiście nie dostaniesz błędu, który wyjaśnia w czym jest problem tylko jakiś generyczny nieoczekiwany błąd

Jak napiszesz do supportu to dostaniesz odpowiedź makro, która niczego nie wyjaśnia i każe Ci spróbować dodać inną kartę i zadbać o to by Twoje dane były uaktualnione i prawdziwe

Zaloguj się aby komentować