Ktoś wie, czy E4DCUd to umie cokolwiek sensownego uciągnąć samym silnikiem spalinowym? I dlaczego PKP IC z nich zrezygnowało? Bo SU160 od pesy ma takie se wskaźniki dostępności. Wykluczając wypadki to nie wiem jakim cudem IC dało sobie wcisnąć awaryjne jednostki MTU i teraz jeszcze płaci za ich wymianę, zamiast obciążyć producenta kosztami.

#kolej #lokomotywa
d8468023-685c-45c4-8fea-b072fc7ae5e9
PanNiepoprawny userbar
17

Komentarze (17)

@PanNiepoprawny łapówka, coś panu mówi panie boczek?

@RACO myślałem, że tak grubymi nićmi szyte akcje się nie zdarzają.

@PanNiepoprawny ten silnik spalinowy ma zaledwie 380 kW.

@MostlyRenegade no właśnie. To w sumie po kij taki lok? Po co ma dojechać bez trakcji jak i tak nic nie zabierze?

@PanNiepoprawny Sama możliwość manewrów lokomotywą na torach bez trakcji już dużo daje

@PanNiepoprawny ja się nie znam, ale może to jest tylko do manewrowania, a nie na szlak.

@PanNiepoprawny Może z drugiej strony jest podpięta spalinka?

@PanNiepoprawny jeśli od PESY, to pewnie 111DE.

@MostlyRenegade no i to zdecydowanie bardziej sensownie brzmi - 2000kW mocy w spalinówce a gdy tylko dojedzie do drutu to cyk i na prądzie dalej.

@bori no jedna niby jest na czole pociągu na tym zdjęciu. Chyba że na popychu spalinówka, ale dalej to nie ma dla mnie sensnu.

Za bardzo się interesujesz, #pkp tego nie lubi 🤨

@MementoMori PKP to się chyba tym razem lepiej zabezpieczyło

Zaloguj się aby komentować