Premiera Robotaxi na terenie studia Warner Bros.
Czyli zaplanowane ścieżki po idealnej płaskiej drodze, zero ruchu ulicznego, zero nieplanowanych dróg i zmian w ruchu.
Coś co Weymo już ponad dekadę temu miało robione na publicznych drogach będzie okrzyknięte REWOLUCJĄ!
Polecą obietnice Elona: Totalnie za max 2 lata stary, lepsze niż Weymo. Twoją starą Teslę też na robotaxi zamienisz (O nie ten ostatni kit już jest nieaktualny).
#heheszki #opinia
@PlastikowySmith tak działają startupy. I masę kasy przyciągają.
@szczelamseczasem Tesla była startupem w 2003 założona przez Martin Eberhard i Marc Tarpenninga. Nie w 2024.
@szczelamseczasem No tylko kiedy ktoś od 10 lat zapowiada, że za rok będzie FSD, a nawet, że twoja Tesla 3 za rok będzie w wolnym czasie jeździła jako taksówka i zarabiała 30 tys. $ rocznie, to zaczynam podziwiać tych, których kasa zostanie w ten sposób znowu przyciągnięta.
@Nemrod Ty mozesz podziwiać i się śmiać, a ja znam ludzi i firmy, które w podobne rzeczy inwestują. Znajdzie chętnych. Jak tak patrzę na inwestorów to mam wrazenie, ze kasą srają. I często tak jest. Za którymś razem trafią.
@szczelamseczasem ale Tesla to nie startup, a musk to po prostu oszust. Od 10 lat co roku mówi, że już za 2 lata będzie fsd, a póki co nie ma nic xD
@maximilianan Biedny oszust, zapomniałeś dodać.
@szczelamseczasem biedny akurat nie, chociaż z tym twitterem to może mieć problemy.
@maximilianan Banki mają poważny problem. Bo kredyt jest na korporację, która już straciła większość swojej wartości. Nie potrafią go się pozbyć, koszty serwisowania są potężne. Jeszcze Saudyjczycy i nawet ruscy w to zainwestowali. Ci to akurat mają wywalone, bo propagandę mogą rozsyłać bez większej moderacji.
@PlastikowySmith jeśli ktoś wierzy miśkowi, to powinien płacić dodatkowo podatek od bycia debilem bez wykształcenia
@PlastikowySmith ale z tego co kojarzę to są dwa różne rozwiązania ponieważ Weymo jest ciągle pod nadzorem człowieka a Tesla ma działać „bez człowieka” co daje zupełnie różną klasę rozwiązania.
I oczywiście też mam heheszki z elon życie starym żydowskim przysłowiem że obiecać nic nie kosztuje :)
@Astro"Nadzorem człowieka". Każde jest pod jakimś nadzorem człowieka i będzie. W Weymo nie ma kierowcy fizycznie w aucie, flota jest zdalnie nadzorowana, bo w przypadku, kolizji, awarii czy nietypowej sytuacji może on zareagować zdalnie i w niektórych wypadkach przejąć kontrolę nad pojazdem.
W FSD musisz mieć kierowcę i nie jest autonomiczny system, bo nie posiada zwyczajnie do tego sensorów, które nie dają takiego spektrum informacji.
No chyba, że pojeździsz sobie na ustawionym torze bez wielu czynników zmiennych. Jak studio Warner.
Potencjalnie kosztowało, życie wielu ludzi co to łyknęli i jeździli na FSD bez trzymania kierownicy. Ale to ich problem.
@PlastikowySmith ok, rozumiem ale Elon obiecuje ze „docelowo, już za chwilę” to jednak „kierownik” nie będzie potrzebny. Więc cel jest zupełnie inny.
A że przyświeca mu motto „chwilo trwaj” to już inna bajka :)
@Astro Trzeba mu przyznać, że dobrze się usadowił z inwestowaniem w Teslę. Bo ta to skończyłby jak Elizabeth Holmes albo ten założyciel Nikoli.
@PlastikowySmith nie ma co ukrywać że dziś biznes prowadzi się w oparciu o wiarę ludzi w produkt.
Elon potrafi tę wiarę sprzedać. Nie można zaprzeczyć że „jego Tesla” zrobiła dużą rewolucję na rynku samochodów. Nie można też zaprzeczyć że popłynął :)
Czy ma głowę do interesów? Nie wiem. Z paypalem mu poszło. Z tesla uważam że też :) że Spacex radzi sobie nieźle!
Z twiterem zjebal. Koncertowo.
Z boring Company zjebal :)
No i jescze te tunele nie pykly. Ale wizję ma :) a jak z każdą wizją można łatwo odlecieć :)
@Astro Zawsze się tak prowadziło. Nie można zaprzeczyć, że dobrze zainwestował i ma do tego mózg. Też fakt, że pracuje tam wiele niesamowitych inżynierów i projektantów.
Elon nie założył PayPal. Thiel przejął jego "X" (Tak to nazwał, obsesję ma) ale pod wpływem, dużych problemów technicznych i finansowych wykopali go z zarządu. Jednak zostawił swoje udziały i po czasie zarobił kupę szmalu.
Jego problem, że zaczyna udawać mądrzejszego niż inżynierowie i projektanci w tych firmach. Jeden inżynier mówił, że najwięcej pracy zajmuje przekonywanie Muska, żeby nie realizował głupich pomysłów. Tam gdzie go nie przekonali to są problemy. Mi. Usunięcie dodatkowych sensorów z FSD dla oszczędności. Możliwe Robotaxi już by jeździło.
Zaloguj się aby komentować