#motoryzacja #niepopularnaopinia #ciekawostki #hyundai #landrover
@Klamra trzymaj trzymaj takich v6 już nie robio, na dodatek bez szkody dla silnika po zmianie programu robi 180 kucy. Kwestia tylko blacharki bo czasem bardziej się opłaca przywieźć np. z IT golasa 105-138kucy i robić swap niż blacharkę u nas. Teraz takie remonty z sensem żeby wytrzymało dekadę kosztują 3 x tyle co 5 lat temu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Zly_Tonari Progi są priorytetem, ręczny i zmatowione reflektory. Mechanicznie to auto jest bez zarzutu.
btw, słyszałem, że ten silnik można nawet zmodyfikować do ponad 200KM
@Klamra to to samo co Mitsu 3.0 6G73 tylko rozwiercony z 2.5 na 2.7
Są turbokity na 260hp, z wydechem i stożkiem da się i 300 wyciągnąć jednakże pewnie już trzeba by robić wałki i inne wtryski żeby to miało ręce i nogi a koszty pewnie jak za kawalerkę w Piekarach Śląskich ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
@Zly_Tonari
V6
180km
xD to faktycznie wyczyn- zeżreć masę paliwa i być objechanym przez ekonomiczną octavię z 1.8TFSI w 4 garach, o tej samej mocy a do tego z szybką skrzynią xDDD
@tellet i dolewać 1l oleju na 200km do tej octavii ¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯
Ma też oczywiście świetna przyczepność bo projektowali ta octavie do pokonywania zakrętów na torach z jej tylnym napędem.... a nie czekaj ( ͡° ͜ʖ ͡°)╭∩╮
@tellet Zapraszam tą Octavię na zakręt albo łuk. Moc to nie wszystko (° ͜ʖ °) jest jeszcze reszta samochodu. waga, zawieszenie, opony, trakcja, hamulce, Po prostej to każdy głupi potrafi zapierdalać. Już się z takimi mierzyłem, do pierwszego zakrętu (° ͜ʖ °)
edit. Ta octavia ma 160KM
@Klamra
Ale widać zapiekło jak wykopałeś posta sprzed tygodnia xD
Już się z takimi mierzyłem, do pierwszego zakrętu (° ͜ʖ °)
A potem konczyło ci się paliwo bo 6 garów o mocy doładowanego R4, wjebało na starcie tyle co te r4 w zakręcie xD
Zresztą, rozmowa była o silniku, a 180 koni z v6 to smrut i przepał paliwa na same motogodziny w luzie xD, jak nawet passaciarze w b5 z 1.8T ze 150KM bez specjalnej rzeźby robili 225 kucy. Czyli bez spiny ekonomia, a po dociśnięciu objeżdża zdechlaka z "FAŁ SZEJŚĆ" pod maską.
Po prostu taka śmieszna moc z tylu garów to ślepa uliczka motoryzacji i nie dziwne że, jak to tam wyżej gość napisał
takich v6 już nie robio
No "nie robio" bo to gnuj.
@tellet odkopałem posta sprzed tygodnia, bo odpowiedziałeś innemu użytkownikowi i tego nie widziałem. I nic nie zapiekło. Nadal zapraszam Octavię na zakręt. A to, że moje pali jak smok? I co z tego? Nie od dziś wiadomo, że takie stare auta są droższe w eksploatacji, niż nowe. Lubię nietypowe auta. Nie jestem cebulą. Póki co, stać mnie, żeby lać, remontować, cieszyć się i mieć wyjebane (° ͜ʖ °)
ja mam astre 1 5drzwiową i ni chuja nie sprzedam mimo iż większość twierdzi, że to złom xD
@Frus Masz 1.4 na gaźniku z Gliwic? (° ͜ʖ °) Mój Dziadek miał taką. Absolutna bieda version, ale nostalguje to auto. jeździłem nim nad morze na wakacje, zapach w środku był jedyny w swoim rodzaju.
@Klamra mam zabrzańską ale było blisko xD
Z tego co pamietam wszystkie astry z Polski były już na wtrysku...różniły się ilością zaworów. A hultaj fajny - kiedyś był na liście moich furek do zabawy.
@AndrzejZupa Mój Dziadek miał Astre 1 w silniku 1.4 sedan z 1999r. (grudzień, prosto z salonu) W kolorze "szampan" bez wspomagania, szyby na korbki, bez klimy, bez ogrzewanej tylnej szyby (co wtedy w sedanach było normą) czarne zderzaki, lusterka na wichajster. I ona była na gaźniku, na 100%
Ten model Landrovera to niesamowite gówno. Wszystko jest z tym samochodem źle.
Dlatego napisałem, że jeżdżę głównie niepopularnymi, nieekonomicznymi, trudnymi w utrzymaniu autami (° ͜ʖ °)
To się wymawia Hondej.
Ten afroamerykański, po lewej to Hujdaj?
@Anteczek miałeś?
Mój kumpel miał, ale to co się nasłuchałem narzekań to moje. Ani to szybkie, ani wygodne, ani ekonomiczne, ani terenowe. Zresztą opinie w internecie to potwierdzają generalnie, więc to nie był wadliwy egzemplarz.
@Anteczek taa czyli nie miałeś i powtarzasz zasłyszane głupoty ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Zdarzyło mi się go prowadzić. Najbardziej zamulony automat jakim kiedykolwiek jechałem.
Zaloguj się aby komentować