Termostat - raczej nie - stałem na parkingu i czekałem aż się wentylator włączy - włączył się, wyłączył. W tamtym roku dwa razy wymieniałem, bo myślałem, że to jego wina (może i był wadliwy, może nie).
Poza tym chłodnica gorąca, węże gorące. Korka zbiorniczka wyrównawczego nie dokręcam.
Pompa wody - fakt, ze pora wymienić, ale raczej tam się nie ma co zepsuć - jakby się wirnik połamał - byłoby słychać, poza tym nie byłoby ogrzewania.
Uszczelka pod głowicą? Wcześniej znikała woda, ale chyba to była wina nowego parownika - ciekło na przyłączeniu, związałem drutem i nie cieknie. Olej czysty, do wody również olej sie nie przedostawał. Może woda szła do cylindrów? Świece jakby pokryte beżowym kamieniem - może to z wody? Ale to by nie powodowało wywalania wody.
Wygląda to jakby jakieś miejsce w silniku było chłodzone, gdy pracuje silnik, a po wyłączeniu zatrzymywał się przepływ wody i w tym miejscu się zagotowywała - powodując wzrost poziomu.
@imie-nazwisko spaliny dostają się do płynu chłodzącego
Moim zdaniem to parownik puszcza lpg
@Jason_Stafford Na wyłączonym silniku by nie bulgotało.
@ratriczek Parownik i na zimnym by puszczał.
@imie-nazwisko po czym wnosisz? Przecież silnik ma więcej niż 100°C, i bez obiegu cieczy będzie Ci się gotować
@Jason_Stafford Pisałeś, że spaliny dostają się do wody. A bulgotanie słychac było po wyłączeniu.
@imie-nazwisko zaworek w korku zbiorniczka/chłodnicy? Ciężko wróżyć nie wiedząc jakie to auto.
@Odczuwam_Dysonans https://www.youtube.com/shorts/qjhB3-vGRZs SŁychac jak woda się przelewa. Zanim zacząłem filmowac poziom wody podniósł się od dna do tego poziomu, jak ostygł - poziom spadł. Na zimnym nic się nie dzieje - zatem to nie LPG.
@imie-nazwisko kup sobie tester i sprawdź te spaliny. A bulgocze ci po wyłączeniu bo woda się zagotowała, bądź też są jeszcze spaliny gdzieś w układzie.
@imie-nazwisko wymień korek na początek, pewnie zaworek stoi, ogarnij te kable a nie że jakiś sterczy z wiązki niepodłączony ani nie zaizolowany.
Zaloguj się aby komentować