@JonesMajoness prosił o szczegółowe screeny z siatki ulic. Oto one.
W poszukiwaniu ideału stosowałem różne wzory. Generalnie większość się sprawdza bez większego problemu. Kluczowe jest ograniczenie ilości skrzyżowań na głównych szlakach. Nie każda osiedlówka krzyżuje się z aleją. Często tylko do niej dochodzi (drogi z drzewkami przewaźnie dają się w ten sposób ulożyć bez problemu a jeśli nie to trzeba użyć Anarchii). Rzadsze wjazdy ograniczają ruch na osiedlach i usprawniają przejazd arteriami.
Warto pamiętać, że cimowie lubią piesze wycieczki i jeśli będą mogli gdzieś pójść to wybiorą tę opcję.
Druga opcja to transport miejski, do którego też mogą dojść lub dojechać rowerem.
#citiesskylines
W poszukiwaniu ideału stosowałem różne wzory. Generalnie większość się sprawdza bez większego problemu. Kluczowe jest ograniczenie ilości skrzyżowań na głównych szlakach. Nie każda osiedlówka krzyżuje się z aleją. Często tylko do niej dochodzi (drogi z drzewkami przewaźnie dają się w ten sposób ulożyć bez problemu a jeśli nie to trzeba użyć Anarchii). Rzadsze wjazdy ograniczają ruch na osiedlach i usprawniają przejazd arteriami.
Warto pamiętać, że cimowie lubią piesze wycieczki i jeśli będą mogli gdzieś pójść to wybiorą tę opcję.
Druga opcja to transport miejski, do którego też mogą dojść lub dojechać rowerem.
#citiesskylines
Nie każda osiedlówka krzyżuje się z aleją. Często tylko do niej dochodzi
Możesz to rozwinąć? Sam zacząłem grać niedawno i mam problem z za dużą ilością skrzyżowań na drogach głównych.
@Allein część osiedłowych uliczek kończy się ślepo, nie krzyżując się z głównymi drogami, co ogranicza liczbę skrzyżowań na głównych ciągach (zaznaczyłem na czerwono). Budowa takich rozwiązań bez modów często jest trudna lub niemożliwa.
@antyrogal dzięki, jestem pod bardzo dużym wrażeniem ilości mechanik w tej grze i tego ile rzeczy trzeba tu ogarniać. Niestety nie mam modów bo PS4.
Zaloguj się aby komentować