Jeszcze niedawno dzisiejsza klasyka motoryzacji i legenda szos za miliony cebulionów była zwykłym trupem, którym podróżowano za karę.
#klasycznamotoryzacja #fiat126p #zawszegratem
a36bcb3b-a7be-47fc-ac10-09c3285be791
Jason_Stafford

@burt w życiu bym nie kupił tej kupy złomu, nawet żeby trzymać do jako "zabytek".

kpv15

@Jason_Stafford nie przesadzał bym tz. maluch u początku swojej historii by w sumie dobrą konstrukcją tylko produkowaną 10-15 lat za długo i polecaną do każdego zastosowania. Dlatego takie malczany z lat70 to moim zdaniem fajne zabytki ale późniejsze to ....

Jason_Stafford

@kpv15 moim zdaniem nie jest to dobry samochód.


Fakt, na tamte czasy to i tak był kosmos dla przeciętnego Polaka, ale już nie popadajmy w samouwielbienie.

kpv15

@Jason_Stafford znaczy ja nigdzie nie mówię, że to dobry samochód tylko ekonomicznie mający sens w realiach tamtych czasów. Co więcej nie ma mowy o samouwielbieniu bo w polskich fabrykach większość części nie trzymała wymiarów. Z drugiej strony był to postęp w stosunku do syreny i w sumie lepsze auto jak taki trabant dwusuwowy produkowany w tych samych latach. Inna sprawa, że ten samochód miał sens w latach 70 i może w 80 ale już jako uzupełnienie oferty, a nasi to i w latach 90 klepali gdy była to już parodia auta. Z drugiej strony to poza syreną i może warszawą chyba nie ma u nas aut osobowych nadających się na klasyki. Taki duży fiat to dopiero był skansen bo nasi kupili licencję na fiata 125 ale już silnik z fiata 1500 pamiętający lata 50 i to potem jak się nie mylę pakowali nawet do poloneza.

Zaloguj się aby komentować