#motoryzacja
@tmg jak się dopieroli, tak jest.
@VikingKing no tak, tylko że w tabelach jest rozrzut np z 85 do 130 ... pewnie wali 140 dla pewności
@tmg „porzomnie” musi być zrobione, nie jakieś tabelki dla idiotów ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Wczoraj zmienialem kola to mlody mial kartke:
Bus - alu XX , stal XX
Osob - alu XX, stal XX, wyczyn XX
@Cybulion czyli są i tacy co się do czegoś stosują ...
@tmg tyle ze to chlopaki z zawodowki na praktykach wiec wiesz moze na egzaminie bedzie. Zakladam ze stary mechanior ma ta wiedze w glowie.
@tmg to ja lepiej widziałem. Goście najpierw dojebywali koła pneumatem a potem kręcili dynamometrycznym xD
@Belzebub no dobra, ale skąd wiedział do ilu dokręcic?
@tmg no właśnie nie wiedział bo już dojebał na niewiadomo ile pneumatem a potem każda śruba od razu robiła pyk w kluczu czyli już było na ten moment albo i większy dokręcone więc po chuj ten klucz xD ponadto jeden pnenumat na wszystkie podjeżdżające auta…
@Belzebub eh, czegoś takiego się nie spodziewałem
@tmg jeśli robisz dla siebie to ja polecam pewną metodę bez klucza dynamometrycznego. Dokręcasz lewą ręką bez wykorzystania masy ciała i opierania się o klucz. Mam też dynamometryczny klucz ale szczerze to zawsze po nim jeszcze trochę dociągam
@tmg jak ustawione na pneumacie tak jest :)
Nikt się nie będzie bawił w klucze dymano metryczne :D
@cebulaZrosolu to pewnie wyjaśnia czemu czasem tak trudno odkręcić hehe
Takim jaki ma największy pneumat pod ręką xD
@tmg jadą jednym, kiedyś zapytałem ile mają niutów i powiedział chyba że 115 albo 125, wyjebongo:D
Zaloguj się aby komentować