Jak Temu, platforma e-commerce z Chin, zakłóca amerykański świat zakupów online
PressglobalW tym roku Super Bowl obejrzało rekordowe 123 mln Amerykanów.
Na tym największym wydarzeniu sportowym w Stanach Zjednoczonych, oprócz wspaniałego występu w przerwie i wielokrotnego przełączania kamery na Taylor Swift, wiele osób obejrzało także sześć 30-sekundowych filmów reklamujących chińską platformę e-commerce Temu. Gigant zakupowy został skrytykowany przez polityków w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych po tym, jak dochodzenie rządu USA wykazało, że produkty sprzedawane na Temu były wytwarzane przy użyciu pracy przymusowej oraz stwarzały „niezwykle wysokie ryzyko”. Temu oświadczyło, że platforma „surowo zabrania” wszystkim sprzedawcom korzystania z towarów wyprodukowanych przy użyciu pracy przymusowej, karnej lub pracy dzieci.
Platforma e-commerce, która sprzedaje wszystko, od odzieży po elektronikę i meble, została uruchomiona w Stanach Zjednoczonych w 2022 roku, a następnie w Wielkiej Brytanii oraz innych częściach świata. Od tego czasu platforma e-commerce konsekwentnie plasuje się na szczycie globalnych list pobrań aplikacji, a prawie 152 mln Amerykanów korzysta z niej każdego miesiąca, zgodnie z danymi zebranymi przez analityków rynku SimilarWeb. Analityk handlu detalicznego Neil Saunders mówi, że jest to „Amazon na sterydach”. Ze sloganem „Kupuj jak miliarder” szturmem zdobyło 49 krajów na całym świecie. [...]
#wiadomosciswiat #handelinternetowy #chiny #usa #ecommerce #zakupyonline #temu
Na tym największym wydarzeniu sportowym w Stanach Zjednoczonych, oprócz wspaniałego występu w przerwie i wielokrotnego przełączania kamery na Taylor Swift, wiele osób obejrzało także sześć 30-sekundowych filmów reklamujących chińską platformę e-commerce Temu. Gigant zakupowy został skrytykowany przez polityków w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych po tym, jak dochodzenie rządu USA wykazało, że produkty sprzedawane na Temu były wytwarzane przy użyciu pracy przymusowej oraz stwarzały „niezwykle wysokie ryzyko”. Temu oświadczyło, że platforma „surowo zabrania” wszystkim sprzedawcom korzystania z towarów wyprodukowanych przy użyciu pracy przymusowej, karnej lub pracy dzieci.
Platforma e-commerce, która sprzedaje wszystko, od odzieży po elektronikę i meble, została uruchomiona w Stanach Zjednoczonych w 2022 roku, a następnie w Wielkiej Brytanii oraz innych częściach świata. Od tego czasu platforma e-commerce konsekwentnie plasuje się na szczycie globalnych list pobrań aplikacji, a prawie 152 mln Amerykanów korzysta z niej każdego miesiąca, zgodnie z danymi zebranymi przez analityków rynku SimilarWeb. Analityk handlu detalicznego Neil Saunders mówi, że jest to „Amazon na sterydach”. Ze sloganem „Kupuj jak miliarder” szturmem zdobyło 49 krajów na całym świecie. [...]
#wiadomosciswiat #handelinternetowy #chiny #usa #ecommerce #zakupyonline #temu