Jak Poczta Polska celowo utrudnia składanie reklamacji
hejto.plPocztę Polską prawdopodobnie każdy dobrze zna, topowa budżetówka a więc i zacofana w usługach oraz o byle jakiej ich jakości. Każdemu zdążają się notoryczne Awiza i brak dostarczania tego co powinni dostarczyć. Tak samo jest zresztą z Pocztex.
Próbując złożyć reklamację za stale dostarczane awiza bez próby doręczenia paczek - trafimy na przeszkody w trybie reklamacji. Aby złożyć reklamację trzeba podać dane wysyłającego jak dokładny adres, z kodem kreskowym a nawet numer maila wysyłającego? A skąd odbiorca ma znać takie dane! - Oczywiście Poczta po numerze wysyłki niczego nie może ustalić - samodzielnie trzeba podać wszystkie dane Nadawcy i Odbiorcy - czyli dane , jakich się nawet nie zna i nie wiedzieć czemu miało by się znać - w przypadku przesyłek kurierskich.
Próbując złożyć reklamację za stale dostarczane awiza bez próby doręczenia paczek - trafimy na przeszkody w trybie reklamacji. Aby złożyć reklamację trzeba podać dane wysyłającego jak dokładny adres, z kodem kreskowym a nawet numer maila wysyłającego? A skąd odbiorca ma znać takie dane! - Oczywiście Poczta po numerze wysyłki niczego nie może ustalić - samodzielnie trzeba podać wszystkie dane Nadawcy i Odbiorcy - czyli dane , jakich się nawet nie zna i nie wiedzieć czemu miało by się znać - w przypadku przesyłek kurierskich.
Po tej patologii wymagań, następuje trudne do odczytanie token potwierdzenia danych. A następnie kliknięcie obowiązkowe w potwierdzeniu w mailu czy aby na pewno jeszcze zgłaszamy reklamację Poczta to coś co chyba jest niereformowalne, działa jak typowa budżetówka - nie dla ludzi tylko dla samych siebie.
Próbując złożyć reklamację za stale dostarczane awiza bez próby doręczenia paczek - trafimy na przeszkody w trybie reklamacji. Aby złożyć reklamację trzeba podać dane wysyłającego jak dokładny adres, z kodem kreskowym a nawet numer maila wysyłającego? A skąd odbiorca ma znać takie dane! - Oczywiście Poczta po numerze wysyłki niczego nie może ustalić - samodzielnie trzeba podać wszystkie dane Nadawcy i Odbiorcy - czyli dane , jakich się nawet nie zna i nie wiedzieć czemu miało by się znać - w przypadku przesyłek kurierskich.
Próbując złożyć reklamację za stale dostarczane awiza bez próby doręczenia paczek - trafimy na przeszkody w trybie reklamacji. Aby złożyć reklamację trzeba podać dane wysyłającego jak dokładny adres, z kodem kreskowym a nawet numer maila wysyłającego? A skąd odbiorca ma znać takie dane! - Oczywiście Poczta po numerze wysyłki niczego nie może ustalić - samodzielnie trzeba podać wszystkie dane Nadawcy i Odbiorcy - czyli dane , jakich się nawet nie zna i nie wiedzieć czemu miało by się znać - w przypadku przesyłek kurierskich.
Po tej patologii wymagań, następuje trudne do odczytanie token potwierdzenia danych. A następnie kliknięcie obowiązkowe w potwierdzeniu w mailu czy aby na pewno jeszcze zgłaszamy reklamację