Komentarze (8)

PlastikowySmith

Nie to My pomożemy Chinom zdobyć rynki. My postawimy fabrykę oni Przywiozą tu części, poskładają i sprzedają jako Made in Europe. Więc jak już no name Izera padnie, to wykupią udziały za grosze i będzie full profit.

tyle_slow

@PlastikowySmith a może wspólnymi siłami stworzymy markę jak Skoda czy Dacia ;]

Nemrod

@PlastikowySmith Akurat Chińczycy mają same marki no-name, więc czy to będzie Izera, czy jakieś BYD, czy inne NIO lub Seres to nie ma znaczenia.

Mnie ciekawi, że wybrali na pierwszy model SUVa. Może jestem biedakiem i mam mentalność biedaka, ale auto elektryczne za 180 tys. zł....

Raczej wciąż widzę te auta jako środek codziennego dojeżdżania do pracy i poruszania się po mieście.

tyle_slow

@Nemrod Tesla też zaczynała od droższych. Przecietny kowalski nie kupu elektryka w tych cenach, więc to musi byc ktoś kto ma większe pojęcie.


Ja muszę przyznać że jestem bardzo zdziwiony jak to jest bardzo zaawansowane... myślałem że to "miś" a to w zasadzie gotowy projekt...


Oczywiście pewnie się nie uda, ale gdyby to by ustawiło nas w innym miejscu. Chociażby podwykonawców ktorzy teraz sa sztucznie blokowani od zagranicznych przetargów... o czym mówi gość u Wiecha.

Nemrod

@tyle_slow Tak, ale jak chcesz kupić zabawkę dla bogatych, to właśnie kupujesz Teslę, czy coś podobnego (markowego). Za 195 tys. masz właśnie Teslę - chcesz z tym konkurować? Od chińskich wynalazków oczekujesz, że będą tanie. Mam kilkunastoletniego diesla - nie wymienię go na elektryka, bo robię trasy, ale już jakiś tani elektryczny wynalazek do jeżdżenia wokół trzepaka jako drugie auto...

Też myślałem, że to Miś - dalej jest taka opcja. Byłoby miło, gdyby to jakimś cudem wyszło, nawet gdyby to były kolejne drzwi do UE dla Chińczyków (bo już takie otwierają na Węgrzech i we Włoszech).

PlastikowySmith

@Nemrod Akurat było o reaktywowaniu paru marek zombie na rynki zachodnie. No właśnie w tym sęk Izera to też no name. W kontekście świata. Każdą markę można wypromować, by coś znaczyła. Oni będą po prostu zasypywać.


To z SUV to objaw double down. Nie zrobili nic to teraz rzucają na większy pomysł by "zaskoczyć widownię".


Ostatnio Włosi wypuścili elektryka 500e za ok 180 000. Sprzedało się 15 egzemplarzy od czasu produkcji. Niestety ale mało kto wyda kasę na nowy brand.


Tesla akurat miała dobry marketing wśród Gwiazd Holywood. Co budowało jej wartość.

PlastikowySmith

@tyle_slow Ironicznie Volkswagen jest właścicielem Skody, Renault właścicielem marki Dacia. Więc idąc tym tropem to będzie jak mówię, ta marka stanie się własnością Geely.

Zaloguj się aby komentować