#inzynieria #bezpieczenstwonamorzu
SUQ-MADIQ userbar
2ecfb8ec-d2aa-48a3-98df-5929c07fa50a
Donnie_Darko

@SUQ-MADIQ ale ten Stockton Rush (rush=pospiech, itp.) sie pospieszyl rzeczywiście, to byl nieodpowiedzialny idiota amator, "...I have grown tiref of industry players who try to use a safety argument to stop innovation... " itd itd., pycha kroczy przed upadkiem, a ci co weszli do tego czegos przypominajacego ksztaltem male gowienko, i wiedzieli ze ida na prawie 4km w dol, zakreceni w dodatku srubami od zewnatrz!, to byli po prostu najzupelniej glupi bez krzty instynktu samozachowawczego, ja bym w tym czyms sie nie dal zakrecic od zewnatrz nawet na ladzie...

SUQ-MADIQ

@Donnie_Darko i jeszcze kupienie przeterminowanego carbonu od boeinga który był wycofany i totalne zignorowanie właściwości laminatów - kurwa ja to umiałem tylko po rozkminieniu czy przejść na bełty carbonowe vs alu do kuszy.


Taka skorupa ma zupełnie różne właściwości od stalowych odkuwek sferycznych a dodatkowo wyjebane miał w korozje galwaniczną (którą zna każdy żeglarz i właściciel jednostki morskiej)


Pierwsza hipoteza mówi że zabiła ich korozja galwaniczna (metale sie wygotowały jak w akumulatorze i straciły wytrzymałość) a druga że zmęczył się laminat który nigdy się nie nadawał na urządzenia ciśnieniowe

Zaloguj się aby komentować