Strasznie podoba mi się ten motocykl, niestety w takim malowaniu jak na zdjęciu poniżej właściwie niedostępny w Polsce.
Niestety moto bez absu
Pierwszy sezon przejeżdzony na 125 ccm, niestety prawko przerwane przez strajki egzaminatorów i będę kończył dopiero w tym roku.
Kurwa jak mi się ten motocykl podoba!
Człowieku, to też miałbyć mój pierwszy motocykl. Ale nie mogłem znaleźć nie zgruzowanego. Ale jest śliczny. Zajebiste retro. Masive! Nadal chciałbym go mieć. Dla samego kaprysu
@Solar Dla mnie sporą wadą jest też to że może być na gaźnikach a nie na wtryskach
@Solar fajny ale sztuki normalne kosztują swoje za granica wiec kupowac raczej z sentymentu lub do kolekcji.
@Klamra: noo stary to trochę więcej rozwiń temat na czym u Ciebie finalnie stanęło z pierwszym moto bo jestem mega ciekawy
@Daniel_Obajtek: pierwsze moto też miałem na gaźnikach, wtryski naprawde są sporo lepsze i bardziej bezobsługowe? Przejeździłem cały sezon (11k km) w ogóle nie zaglądając do gaźnika.
@Solar
Wtryski są bardziej bezobsługowe, dodatkowo z reguły silniki na wtrysku mają sporo mniejsze spalanie. Wiesz dla jednego to będzie to problem a dla drugiego nie. Jeśli znajdziesz model który był produkowany na gaźnikach i wtrysku to możesz sobie porównać ich spalanie.
@Solar Nie ukrywam że moje wypowiedzi nie bazują na doświadczeniu, kiedyś po prostu trochę o tym czytałem, jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Moje jedyne doświadczenia to WSK i Simsonek, wiadomo że to zupełnie inna technologia niż gaźniki w tej hondzie, ale ja miałbym znów bawić się w regulacje a nie jeździć to bym już całkiem zrezygnował.
@Solar pierwsze moto to Honda CB450S zajebiście mi się podobał. Nie taki byk jak CB750, ale retro też było. Niestety był bardzo problematyczny w serwisie. I były trudno dostępne części. Ja miałem rocznik ‚88 dokładnie w tym malowaniu jak na zdjęciu
@Solar moja opinia jest taka, że póki nie poczujesz się w miarę naturalnie na cięższym/mocniejszym moto, to nie zaczynaj na czymś bez ABS.
Jesli już, to rób to z głową i pamiętaj, że zdawałeś egzamin na zwinnych moto z ABS.
@Bakaza Bez urazy ale bzdura, moje pierwsze moto po 125 to CBR 600 F4i 2001 - nie widze problemu - byle uzywac glowy i nie szalec.
@Solar tak bardzo podoba Ci sie CB750? Z tego co widze to olejak, bedzie meczyc sie w korkach. Kumpel chcial wielki stary motocykl, kupil bandziora 1200 i w tym roku musial sie zatrzymywac bo temperatula leciala w kosmos 140+
Bardziej popularne moto - latwiej o czesci i dobrego mechanika, nie myslales o sv650 albo bandzior 600? tez niebrzydkie nakedy.
@Solar kupuj, jeździj i niczego nie żałuj
@Solar polecalbym mimo wszystko moto z absem, nie kupilbym juz moto bez absu bo poziom bezpieczenstwa jest niewyobrazalnie wiekszy.
@Solar Nie jest zły, posiadam VF750C - nieskomplikowane w budowie, ma trochę mocy. Pomimo tego, że ma jeszcze jeden mankament, którego CB nie ma (bęben z tyłu xD) to i tak zabawa przednia. No ale za to wodna chłodnica. I te 4 rurki z tyłu
Jak Ci się podoba to szukaj i bierz! Miłość od pierwszego wejrzenia wybaczy wiele mankamentów. Będziesz potrzebował wygody i bezpieczeństwa to do samochodu wsiądziesz :3
@Solar właśnie przez ten motocykl zdecydowałem się zrobić prawko na moto, piękny!
@Daniel_Obajtek racja ale były modele co miały wtrysk a paliły więcej od gaźnikowca np duże Wiadro ale to jednostkowe przypadki.
@Solar do jazdy tylko z ABS, do mania może być bez.
@miczuu motocykle z ABS to najbiedniej 15k+ PLN a z tego co widze to CB750 to maksymalnie 10k, ja tez rozwazalem zmiane na cos nowszego jak V-stom 650, nx750X albo tracer 700. Ale nawet jak bym sprzedal swoj za 10 to do rozsadnego ezemplarza musialbym doplacic co najmniej drugie tyle. Do 10k to mozna kupic jakiegos uzywanego chinczyka z ABS co stanowczo odradzam.
To może i ja wrzuce swoje 2 grosze. Na pierwsze moto kupiłem Fazera 600 na gaźniku i bez abs. Super bylo, latałem 7 lat na tym raz leżałem ale z własnej glupoty. Potem CBF1000A z absem i na wtrysku. Jak faza palila ok 5-6l tak CBF'ka juz ok 8l. To nie bylo to i wrocile do fazy ale 1000. Ma 148 koni gaznik i brak absu. Moto bezobslugowe w zasadzie. Banalne w swojej prostocie a szatan jakich malo. ABS nie jest must have bez problemu da się szybko, bezpiecznie latać bez. ABS tak wogóle wydłuza droge hamowania a na moto kazdy metr sie liczy.
No i tyle LWG i z fartem!
@Solar miałem. Jest rewelacyjny. Bardzo dużo błędów potrafi wybaczyć. Minus? Jak coś się zepsuje to lepiej kupić nowy 🤷
Zaloguj się aby komentować