Holandia: Bank śledził aktywność klientów w internecie?
EURACTIV.plHolenderski bank internetowy Bunq znalazł się w ogniu krytyki po tym, jak skontaktował się z klientką Alyx Buckmann za pośrednictwem aplikacji bankowej. Powodem były zmiany, jakie wprowadziła ona na stronie Wikipedii dotyczącej banku. Alyx poprawiła artykuł, przywracając krytyczne informacje o Bunq, które wcześniej zniknęły.
Alyx Buckmann, jak opisuje w rozmowie z gazetą FD (Het Financieele Dagblad), zauważyła, że negatywne treści o banku internetowym Bunq zostały usunięte z Wikipedii. Dotyczyły one m.in. oszustw na infolinii oraz początkowej odmowy rekompensaty dla poszkodowanych klientów. Buckmann postanowiła przywrócić te informacje. Wkrótce potem otrzymała wiadomość od pracowniczki Bunq, Niny (imię zmienione), za pośrednictwem aplikacji bankowej. [...]
#wiadomosciswiat #holandia #bank #internet #opinie #wikipedia
Alyx Buckmann, jak opisuje w rozmowie z gazetą FD (Het Financieele Dagblad), zauważyła, że negatywne treści o banku internetowym Bunq zostały usunięte z Wikipedii. Dotyczyły one m.in. oszustw na infolinii oraz początkowej odmowy rekompensaty dla poszkodowanych klientów. Buckmann postanowiła przywrócić te informacje. Wkrótce potem otrzymała wiadomość od pracowniczki Bunq, Niny (imię zmienione), za pośrednictwem aplikacji bankowej. [...]
#wiadomosciswiat #holandia #bank #internet #opinie #wikipedia