Hejto, kupiłem sobie na Amazon smartwatch Fossil gen 6. Okazało się, że ma chujowa baterie, która trzyma pół dnia i chciałbym go zareklamować (poza tym w ogóle jest chujowy, ale to inna historia). Tyle, że na tym złodziejskim Amazonie za nic nie mogę doszukać się jak złożyć reklamację? Ktoś miał podobny problem, ktoś kiedyś odsyłał coś do nich na gwarancji? Pomocy (╯︵╰,)
#zalesie #amazon #kiciochpyta
fe97f5b9-86ef-4f90-a12c-dae243939310
Neetowiec

@Grammarnazi ile go miałeś? Jak coś to wał zwrot po prostu

Grammarnazi

@Neetowiec Już ponad miesiąc, więc zwrot odpada

radidadi

pamiętaj żeby złożyć reklamacje z tytułu rękojmi - produkt nie jest zgodny z opisem i zażądaj pełnego zwrotu kosztów

Grammarnazi

@radidadi tylko jak to zrobić?

radidadi

@Grammarnazi no to jest ciekawe bo amazon instruuje:


Otwórz stronę Moje zamówienia.

Znajdź odpowiednie zamówienie.

Kliknij opcję Problem z zamówieniem.


A ja nie mam takiego przycisku

Grammarnazi

@radidadi No właśnie ja też nie xD

Dezert3r

@Grammarnazi wchodzisz na swoje konto amazon, wchodzisz w historie swoich zamowien, wybierasz produkt, no i pokazuje Ci sie okienko kiedy zostal dostarczoby i troche nizej jest opcja "czy potrzebujesz pomocy z przedmiotem" czy cos takiego. No i napis zwroc lub zamien, kliknij to i dalej masz opcje do zwrotu.

Zaloguj się aby komentować