Ja rozumiem potrzebę wprowadzania nowości i poprawek ale moglibyście nas o tym chociaż informować - czy po prostu uważacie, że jakakolwiek przejrzystość jest zbędna?
Pomijając ostanie problemy z powiadomieniami to widzę, że już automatyczne osadzanie video np. z YouTube, gdy link znajduje się we wpisie, przestało działać.
No i co to jest to RELOad???
Nie spodziewam się po Was niczego innego jak tylko zignorowania mojej wiadomości.
testy na produkcji
@koszotorobur Po pierwsze — jestem moderatorem, nie adminem, z własnej woli pomagam być pośrednikiem między użytkownikami i adminami, więc proszę na mnie się nie wyzłośliwiać. Oczywiście wiem, że jakoś tam wchodząc w taką rolę, przyjmuję na siebie możliwość krytyki, więc prostuję — to nie jest zależne ode mnie.
Druga kwestia — problem z powiadomieniami zgłosiłem adminom na początku weekendu, teraz problem z video dopiero teraz do mnie doszły i dałem znać o tym adminom. Niestety jest okres, kiedy adminy mają swoje ważniejsze kwestie w życiu i one mają u nich priorytet, co mnie nie dziwi, podobnie jak niestety idące za tym mniejsze moce przerobowe nad portalem. Powiadomienia — z tego co wiem, są już w drodze, pozostałe rzeczy — jak się dowiem, to będę informował w miarę możliwości.
@bojowonastawionaowca - zawołałem Cię bo się udzielasz i pomagasz a adminów nigdy nie widać.
Do Ciebie nie mam pretensji o to co się na hejto dzieje - niemniej jesteś pośrednikiem w komunikacji i wygląda, że bierzesz ją do siebie - co z ludzkiego punktu widzenia jest raczej zrozumiałe.
Jeśli nie chcesz bym Ciebie tagował - to kogo tagować lub co zrobić by informacje trafiły do adminów (no chyba, że oni nie chcą by się z nimi w jakikolwiek sposób komunikować)?
Za Twoją pracę jestem Ci wdzięczy i mam nadzieję, że się do tej roboty nie zrazisz!!
@koszotorobur spoko, po prostu wrzuciłeś mnie do jednego rzędu z zamkiem "wy", gdybyś mnie oznaczył na dole dla informacji, to pewnie byłoby troszkę inaczej :) ale dziękuję za wytłumaczenie :p
@koszotorobur mieliśmy dzisiaj rano problem z profilami użytkowników, przez to, że szybko chcieliśmy to poprawić przypadkowo wrzuciliśmy zmianę, która nie powinna być wrzucona
@kris Użytkownicy dawno podkreślali potrzebę komunikacji. Nawet jak coś pójdzie nie tak (jak dziś) mała informacja od Was - nie po żalach użytkownika - jest po prostu na miejscu.
@kris - dzięki za komentarz - dobrze uzyskać jakikolwiek kontekst tego co się stało/dzieje.
Aby nie było wątpliwości: ja nie mam problemu z tym, że zmiany czy poprawki są wprowadzane - a jedynie z tym, że admini/twórcy nie komunikują tego w żaden sposób.
Korzystając z okazji, że odpowiedziałeś mam pytanie: czy admini/twórcy hejto mają plan na usprawnienie komunikacji z użytkownikami?
@koszotorobur tak, jak tylko ogarniemy swoje wewnętrzne sprawy to wracamy do regularniejszych aktualizacji i lepszej komunikacji z użytkownikami
@HollyMolly jasne, dzięki za komentarz, będziemy to mieli na uwadze w przypadku wprowadzania kolejnych fixów po cichu
Zaloguj się aby komentować