Hej, pracuję od jakiegoś miesiąca nad gierką strategy co-op, w której programujesz roboty. Jestem mega dumny z tego, że w końcu to zaczyna wyglądać jak gra, a nie tylko jak "pomysł"
https://www.youtube.com/watch?v=DMAcTitfKdE&feature=youtu.be
#chwalesie #programowanie #unity
urlaubowicz

Nawiasem mowiac, tak to wygladalo trzy tygodnie temu

https://youtu.be/Z79Zlzdae0w

inskpektor

@urlaubowicz Wow, bardzo fajne. To jest ten godot enginge - czy mi się wydaje? Piszesz to w C++?

urlaubowicz

@inskpektor Dzięki, robię co mogę To jest Unity z URP. Skrypty są w C#, co oznacza tyle że jeśli cokolwiek programowałeś w przeszlości to próg wejścia jest niewielki

MrWilford

Niezłe. Będziesz wydawać na Steam? Do CO-OP Unity NetCode, czy coś innego? Korzystasz może lub zamierzasz użyć DOTS do optymalizacji?

urlaubowicz

@MrWilford Ciezko powiedziec na tak wczesnym etapie na razie staram sie skupic na tym, zeby core mechaniki byl przyjemny w odbiorze. Mysle bardziej o couch co-opie, w ten sposob pozbywam sie dodatkowego wymiaru potencjalnych bugow.

Masz jakies fajne linki do DOTS? Chetnie bym poczytal z czym to się je

MrWilford

@urlaubowicz głównie korzystam z docs'ów Unity i kanału https://www.youtube.com/@CodeMonkeyUnity (np. https://www.youtube.com/watch?v=H7zAORa3Ux0). Przy grze z dużą ilością aktywnych jednostek może mocno pomóc z optymalizacją.

urlaubowicz

@MrWilford super, dzieki wielkie, mam teraz co ogladac do obiadu

VonTrupka

w której programujesz roboty


@urlaubowicz oooo oby do programowania wyskakiwały sekwencje wyboru w ASM

urlaubowicz

@VonTrupka Fajnie by było, ale chciałbym też żeby więcej niż 3 osoby na świecie umiały w to potem zagrać

VonTrupka

@urlaubowicz dorzucisz w dodatkowym trybie trudności: "sweaty programmers nightmare"

Zaloguj się aby komentować