tym razem na swój tag: #w8jek
wrzucę coś z roboty (myślę, że fajnie wyszło to się chwalę;)
więc razem z Różową zrobiliśmy fragment między 15, a 50 sekundą tego trailera:
https://www.youtube.com/watch?v=jyq9UFKXi3c
(scena z kowalem, mnichami i więźniem)
Intensywny to był miesiąc, nie zapomnę go nigdy!
#animacja #gamedev #chwalesie
@w8jek - takie coś tylko w miesiąc?
Mega szacun!
Mam nadzieję, że za kasę a nie tylko do portfolio.
@koszotorobur dzięki!
do portfolio robię te śmieszne rysowanki z tagu, to było poważne, płatne zlecenie
@w8jek - życzę Wam by Was zatrudnili do robienia cut-scenek do tej gry
@koszotorobur dzięki, nie wiem czy tam akurat będą cutsceny, czy to była jednorazowa okazja, czas pokaże
Dużo zanimujesz takich cinematicsów? (. ❛ ᴗ ❛.)
@VonTrupka Nic mi nie wiadomo, to było robione tylko pod trailer
@w8jek ahh, czyli to już koniec przygody z witchfire? (´・‸・ ` )
@VonTrupka na razie wracam do swojego projektu, o którym nie mogę jeszcze dużo mówić
@w8jek wiadomo ༼ ͡° ͜ʖ ͡° ༽
Supcio praca.
Świetna animacja - szacun! Swoją drogą, ciekawe czy przy prostszych ujęciach możnaby się już wspierać sztuczną inteligencją i apkami typu Luma? Mówię o animacji typu: zmiana pozycji ręki, czy najazd kamery.
W necie jest wiele filmików pokazujących możliwości tych aplikacji i moim zdaniem sprawdzałyby się całkiem dobrze.
o, to dokładnie zrobiliśmy:
https://youtu.be/EthNQ_KQUr0?si=E85OtKIHFtzs4QTU
zostaw suba, łapkę, komentarz bo inaczej będzie zdzwiwiony ryj na miniaturce!
Zaloguj się aby komentować