PanNiepoprawny

@Cybulion wiem, ale mi już nie szkoda tego 40-50 letniego szortu. Pora na nowe i coraz więcej się tego na torach pojawia. Wiadomo że świece miłośnika kolei krwawi. Szkoda mi najbardziej serii su45/46 ale to niestety są szroty a i modernizacje były średnio udane

Cybulion

@PanNiepoprawny ja ostatnio sie wypowiedzialem. Duzo korzystam z kolei i coraz czesciej trafiam na sklady ciagniete przez tegoroczne Eu160 czy Eu200. Ale wiesz co - wiekszosc torow w polsce nie nadaje sie do 160km/h a EP07/EU07 mimo wszystko bez lipki sie do 130 kręcą wiec w wiekszosci kraju se radza. Po P5 w środku też to źle nie wyglada.

PKP na szczescie najslabsze - utylizuje, sprzedaje prywaciarzom, perełki maluje w oryginalne kolory i daje na turkole.


Potrzeba w polsce gruntownego remontu linii kolejowych jak tej wwa-gda i wpiecie w system do 200kmh. Narazie jest to odlegla przyszlosc a najblizsze plany 200kmh to te zwiazane z cpk (jak nie 250)

PanNiepoprawny

@Cybulion znam tę mapę. Zgadzam się co do tortów, ale warto mieć nowoczesne loki, bo mają dużo wyższe wskaźniki dostępności i są bardziej oszczędne. EU06 jest technologicznie z lat sześćdziesiątych i wszystko co w oparciu o nią. Zresztą nawet ep09 to wykastrowany skansen. Później trochę unowocześniony modernizacjami

Cybulion

@PanNiepoprawny no i bedzie 96 eu160 i 46 eu200. Plus vectrony. Powoli sie to zaczyna bujać. Ale newag powoli je produkuje. Zobaczymy jak to pojdzie

PanNiepoprawny

@Cybulion nie ma pośpiechu - jest jeszcze sporo starych loków i sukcesywnie je zastąpią. Zastanawia mnie bardziej jak z trakcją spalinową. Wiem, że jest SU-160, ale czy coś poza tym?

Cybulion

@PanNiepoprawny chyba najlepiej by bylo isc w strone 111DE - czyli hybryd. Ale w sumie nie wiem czy procz testowej wiecej zrobili. Gamy podobno maja swoje problemy i tez jest ich mało. Najlepiej to by bylo spalinowe zespoly robic na te linie nie zelektryfikowane.

PanNiepoprawny

@Pan_Buk nie, nie czytałem. Ale przeczytam!

Zaloguj się aby komentować