Nigdy nie zrozumiem zachwytu nad polonezem z tym silnikiem. Ludzie się spuszczają, jakby to co najmniej robiło z niego jakieś GTI.
@R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk wyobraź sobie że każdy użytkownik takiego Poloneza potrafi wymienić uszczelkę pod głowicą z zamkniętymi oczami taką już mają praktykę i pamięć mięśniową. Jakby nie patrzeć to powód do dumy
@Afrobiker dopóki wału nie ukręcił xD
@R8Ozd25vIENpxJkgdG8gb2JjaG9kemk
Nigdy nie zrozumiem zachwytu nad polonezem
I tu należało postawić kropkę, a zdanie byłoby prawdziwe już w 1990.
Te obsrane gruzy z technologią lat 50 klepano do 2002 roku (!!!)
W tym samym czasie np. w 2001, mogłeś kupić Passata B5 w polifcie, z ksenonami albo chociaż soczewkami, kompletem poduszek, ABS, ESB, klimą, zmieniarką CD a jak się uparłeś to i nawigacją (a nawet z silnikiem W8), Skodę superb będącą w sumie passatem B5, Opla Omegę B z dobrym wyposażeniem albo inne sensowne auto.
LUB
Pierdoloneza CARO/ATU PLUS z liczbą poduszek ZERO oraz klimatyzacją i wspomaganiem kierownicy w opcji, w konstrukcji, której NCAP na oczy nie widziało, bo w latach 50 nie było crash-testów, ale za to z przestarzałym silnikiem.
Jak ktoś wyjeżdża z polonezem pod jakimkolwiek innym względem niż jakiś
sentyment do pierwszych kilku modeli, jako przykładu że "w komunie coś tam zrobili"
to z niego kręcę bekę xD, bo nic tak nie cieszy, jak fakt że Daewoo upadło i sobie ten głupi ryj rozwaliło na klepaniu tego gruza.
A jak jeszcze się poczyta, jak to postkomusze związkowe złogi w FSO zawalczyły, żeby tego gówna nie przejmował bodajże VW czy GM, który chciał zredukować zatrudnienie, to już w ogóle turbobeka xD
Zaloguj się aby komentować