#zakupy #mediaexpert
#elektronika
w tzw. " internecie", nie ma się już co pucować na marki sklepów, bierzesz kto ma taniej i na stanie, zero filozofii
@slawek-borowy niby tak, pytanie tylko czy serwis Nikona w razie czego działa bezpośrednio czy przez dystrybutora trzeba
@jedzczarnekoty w lekkim uproszczeniu gwarancję daje producent na swoich zasadach, a rekojmię sprzedawca na zasadach prawa.
@Felonious_Gru też prawda, a zwykle grzecznie "z tytułu rękojmi" prosiłem
jeszcze x-kom
@mehdnpl chyba jeszcze się na nich nie zawiodłem jako na sklepie, ale cen już od pewnego czasu nie mają tak dobrych jak kiedyś
Kiedyś w Euro (w tym sporo z outletu), bo było najtaniej. Ostatnio z fotoformy i cyfrowe.pl, bo... mieli najtaniej. Nie ma się co przywiązywać do sklepu.
@jedzczarnekoty Swego czasu byłem przywiązany do jednego sklepu bo była dobra ekipa i można było sporo się dowiedzieć, ale potem wszystko się rozmyło. Więc nie zgadzam się, że należy mieć wszystko w d i kupować gdzie taniej. Jak znajdziesz pasjonatów, wiem, że to się rzadko zdarza, ale jak znajdziesz, to warto ich wspierać i robić zakupy właśnie u nich. Portfelem decydujemy właśnie o tym czy otoczą nas bezduszne korporacje czy ludzie z pasjami.
Różnie na necie, ale ostatnio niektóre elementy z zenmarket bo w Polsce nie dostępne. Ale ja w systemie Pentax, to może dlatego
Zaloguj się aby komentować