Fiat pokazał nową Pandę – stała się Grande Pandą i ma rywalizować w segmencie miejskich crossoverów i SUV-ów

Fiat pokazał nową Pandę – stała się Grande Pandą i ma rywalizować w segmencie miejskich crossoverów i SUV-ów

Magazynauto
Fiat Grande Panda celuje w segment miejskich crossoverów i SUV-ów. Pojawi się na rynku w wersji elektrycznej oraz hybrydowej. [...]

Nowa Panda będzie już czwartą generacją tego modelu. Pierwsza zadebiutowała w 1980 roku i stała się niekwestionowanym rynkowym hitem. I to właśnie do niej ma stylistyką nawiązywać najnowsze wcielenie tego modelu. Czy projektantom Fiata udało się uchwycić rodowe podobieństwa? [...]

W przypadku wersji hybrydowej do dyspozycji będzie zapewne napęd złożony z benzynowej, trzycylindrowej jednostki 1.2 Turbo (przeprojektowanej w stosunku do tej, która jest oferowana obecnie) wspartej przez 28-konny silnik elektryczny. Układ uzupełnia 48-woltowy akumulator litowo-jonowy (C3 w tej wersji pojawi się pod koniec roku). Samochód będzie w stanie poruszać się w trybie całkowicie elektrycznym. [...]

#motoryzacja #samochody #fiat

Komentarze (10)

NiebieskiSzpadelNihilizmu

Super. Kolejne małe kompaktowe autko, które stało się jebaną suv-krową, bo teraz już najwyraźniej nie może być małych aut.

lagun

Komuś równo wali na dekiel z tymi suwami, w dupę se wsadźcie te suwy

maly_ludek_lego

@lagun teraz to już wyścig zbrojeń.

Nie kupisz Fiata 500 bo w razie stłuczki z taką krowa BMW X7 albo innego Touarega czy co to tam widzę u Siebie na osiedlu(gigantyczne auto) zostaniesz zmiażdżony. Koledzy że wschodu też nie pomogli bo przyjechali leczyć swoje kompleksy gigantycznymi autami, jak w USA, pełno tego widzę w Warszawie

I weź teraz wsiądź w takiego mini Fiata albo coopera i miej wypadek. Nic z Ciebie nie zostanie. Ludzie więc już instynktownie zaczęli kupować takie wielkie auta.

DiscoKhan

@maly_ludek_lego facet, mam kumpla ze stwierdzoną paranoją i nie jest takim paniekarzem.


Ludziom na łeb siadło i szukają idiotycznych wymówek, bo jak ktoś jeździ 99% czasu po mieście to rzeczywiście to różnice robi przy stłuczce.


Jakby ktoś poważnie pod tym kątem myślał tp się kupuje Hummera zresztą.


Ludzie pierdolca dostali i tyle, nie ma co głupiej mody próbować tłumaczyć, bo one jest irracjonalna. Komuś wytkniesz, że parę lat temu nie musiał stać i się mijać na milimetry jak wyjeżdżał ze swojei ciasnej uliczki i że regularnie traci przez niższą płynność ruchu spowodowanej większym samochodem po 40 sekund dziennie to zaraz takie farmazony zaczynają opowiadać. Jeszcze anegdotka że ktoś w wypadku niefawno umarł - że ktoś zapierdalał 120 km/h w zabudowanym i przyrżnął w słup to już nieistotny szczegół.


Myślałby kto, polskie drogi prawie tak niebezpieczne jak okolice Chersonia.

maly_ludek_lego

@DiscoKhan polecam wzór na energię kinetyczna albo pęd i zastanowienie się co oznacza literka m w tym równaniu. Pod m podstaw sobie masę bmw x7.

Nazwiesz mnie panikarzem, ale nikt nie chciałby się znaleźć przy zderzeniu czołowym z takim czołgiem, nawet w głupim mieście.


O pieszych nie wspominam.

DiscoKhan

@maly_ludek_lego stary, mi nie o to chodzi. Każdy samochód to jest potencjalne narzędzie do zabijania ale żeby to tak mocno roztrząsać to jest dokładnie ten sam poziom co "każdy facet jest potencjalnym gwałcicielem". Co jest poniekąd prawdziwe ale to nie jest normalny i zdrowy tok myślenia zwłaszcza, że my rozmawiamy o NAJBEZPIECZNIEJSZYCH czasach do tego żeby poruszać się samochodem w Polsce.


Moja 40 letnia sąsiadka która jeździ Cinquecento to powinna medal viruti Militari dostać, bo jest tak wyładowana testosteronem, umysł berserkera po prostu.


Jeszcze mi powiedz na koniec, że czasaki ty albo twoi bliscy jeździcie hulaunogami elektrycznymi - które obiektywnie są bardziej niebezpieczne od rowerów to na pewno chodzi tutaj tylko o względy bezpieczeństwa i fizykę, a tu pod okiem mi czołg jeździ.

maly_ludek_lego

@DiscoKhan

zwłaszcza, że my rozmawiamy o NAJBEZPIECZNIEJSZYCH czasach do tego żeby poruszać się samochodem w Polsce.


Chodzi mi wylacznie o to, ze SUVy sa na drodze zdecydowanie bardziej niebezpieczne niz to Cinquecento.

To, ze zyjemy w najbezpieczniejszych czasach nie jest dla mnie argumentem, bo zapewne okazaloby sie, ze gdyby nie SUVy, to ofiar smiertelnych, szczegolnie wsrod pieszych mogloby byc mniej, gdyby po drogach nie jezdzily takie wielkie krowy.

Nie przekonasz mnie, ze to nie ma wplywu na bezpieczenstwo.

Zawsze lepiej robic cos w celu poprawy bezpieczenstwa, niz spoczywac na laurach. Mam nadzieje, ze zakaz SUVow kiedys w UE nastapi, tak jak jest to zrobione obecnie w centrum Paryza. Jest to zle dla miast, dla pieszych i dla klimatu.

Jedyne co SUVy poprawiaja, to watle ego wlascicieli.

maly_ludek_lego

@DiscoKhan

twoi bliscy jeździcie hulaunogami elektrycznymi

Wiesz, sa jeszcze hatchbacki, sedany, combi i autka miejskie.

Tak, istnieja takie wynalazki i nikt nie zmusza do jezdzenia SUVami. Sprawdzalem ostatnio, nie weszla taka ustawa

DiscoKhan

@maly_ludek_lego dobra, ja to może się źle wyraziłem i ciebie też źle zrozumiałem, bo my raczej podobnie o tych SUVach myślimy tutaj xD

Zaloguj się aby komentować