Jest klasa ale bym obrońcę na protektora wymienił.
Weź, odczuwam niepokój od tych podkreśleń na czerwono
@MrGerwant czemu masz tak psychopatycznie podświetloną składnię?
@wombatDaiquiri domyslne ustawienia VisualStudio, nie ruszałem tego
A nazwy są jakie są bo np. ciemiężenie będzie co turę powodowało ileśtam punktów obrażeń, najebanie obniży celność ataków na kilka tur itd.
@MrGerwant to wtedy uciemiężenie chyba?
dodałem jeszcze kontrę i osłabienie
@Yossarian Wir przewiduję jako ult Janusza, i będzie to natychmiastowe zabicie przeciwnika, który nie jest bossem bez względu na liczbę hp
@MrGerwant brzmi godnie
@Yossarian teraz mam inny pomysł - wir będzie ultem Janusza, ale po prostu zrobi w chuj duży demedż, natomiast możnaby dodać status o nazwie "Kompromitacja Cwela", który po X tur od razu zabije przeciwnika (poza bossami)
@MrGerwant taaak, to brzmi
Kompromitacja mogłaby działać trochę niespodziewanie, albo jako konsekwencja czegoś z bardzo odległej przeszłości, nie od razu
Ciemiezycielstwo?
Poprawnym rzeczownikiem jest ciemiężenie, jest ok.
Śmierdzielstwo
@Belzebub O to może być jako osłabienie xdd, będzie obniżało obronę
@Belzebub zrobiłem wedle sugestii
Machnąłem zalążek klasy na umiejętności (z konstruktorem i getterami chuj na razie), wydaje mi się że obsłuży wszystkie możliwe skille jakie mi przychodzą do głowy. EDIT: koszt w skillpointach by się przydał, ale to jak będę robił rozwój postaci dopiero
@MrGerwant dodaj pan prosze pyszne.pl jako punkt regeneracji many/respawn/sklep z potionkami
@Tau_Y będzie ropuszka
Zaloguj się aby komentować