ostatecznie łącze zerwało kompletnie i siedzę na mobilce
Noo czyli do naprawy 5 dni?
A jesteś w UPC czy w Play? To nie to samo. Właśnie wróciłem z Play do UPC i internet wrócił do normy.
@Dzemik_Skrytozerca Play wykupiło UPC, UPC nie istnieje jako osobny podmiot.
@Dzemik_Skrytozerca tak jak @Acrivec mówi https://www.money.pl/gospodarka/play-kupil-upc-polska-ma-sie-to-przyczynic-do-cyfrowej-transformacji-gospodarki-6753581732284960a.html
@Acrivec chyba dopóki nie przejdziesz do Play, to jesteś w UPC. Klienci nie zostali z automatu przeniesieni.
u mnie akurat git. jedyny problem to taki, że co jakiś czas (np. raz na kilka dni) router świeci się na czerwono i wtedy nie ma interentu przez kilkanaście sekund. niby pierdoła, ale gdyybm grał w jakieś multi to bym się wkurwił.
Upc nie istnieje. Sprawdź od kogo faktury dostajesz.
@Acrivec
Fajnie jest mieć taki prosty ogląd świata.
Do Twojej wiadomości, struktury organizacyjne i umowy z UPC nadal funkcjonują osobno. I można, tak jak ja właśnie robiłem, pojsc sobie do Play, a potem wrócić do UPC.
Oczywiście, kosztowało mnie to trochę nerwów, i 6-7 rozmów telefonicznych. Ale mam z powrotem usługi, i lepszy internet.
@Dzemik_Skrytozerca Żyj dalej w swoim świecie, nie zmienisz faktów oraz faktu spadku poziomu usług :)
Dla twojej informacji moja umowa jest w dalszym ciągu z "upc" bo nie była ruszania od kiedy przeszła na czas nieokreślony parę lat temu.
@Acrivec
Zzz. Piles, nie pisz, bo widać, że odpowiadasz nie czytając.
Jeszcze raz, specjalnie dla kolegi:
1. Play kupiło UPC.
2. Dawne struktury organizacyjne UPC, infrastruktura UPC nadal istnieja.
3. Umowy z UPC nie wygasły.
4. Play próbuje nakłonić do migracji.
5. Jakość usługi internetu i telewizji - przynajmniej w moim rejonie - jest wyraźnie lepsza gdy idę przez UPC.
Moja historia - ku przestrodze:
1. Zadzwoniła miła pani, i zaproponowała zmianę umowy z UPC na Play. To miała być migracja. A ponieważ wiedziałem, że Play kupiło UPC, to stwierdziłem, że będzie to formalność, 10 PLN rabatu miesięcznie (mniej opłata instalacyjna) i nowszy sprzęt.
2. Pierwszy zonk podczas instalacji - Play po prostu odciął mój telefon stacjonarny. Ale ok, już nikt prawie tego nie używa. Tylko, tak właśnie poszlo się tentegowc moje 10 PLN/msc rabatu.
3. Drugi zonk. Umowy przyszły w trakcie instalacji, więc dopiero na następny dzień zorientowałem się, że mi nie podali hasła. Uprzedze głupie pytania, i powiem, że tak, sprawdzałem lewy górny róg każdej strony.
4. Trzeci zonk. Nie dali mi takich samych serwisów. Na pytanie, co z HBO, usłyszałem, że mogę sobie kupić prywatnie. RIP ostatni odcinek Tokyo Vice, RIP 30 PLN / MSC opłaty.
5. Czwarty zonk to jakość. Freezy na TV. Freezy na komórce na YouTube.
6. Próby podniesienia którejkolwiek kwestii spotkały się z niezrozumieniem infolinii. Próby negocjacji stawki - takoż.
7. Zgłosiłem powrót do UPC korzystając z 14to dniowego prawa do powrotu.
7.1 Oczywiście, internet odcięli mi w środku dnia pracy zdalnej. Oczywiście, muszę odesłać sprzęt na swój koszt. Proszę czekać, UPC na pewno się do pana odezwie.
8. Tu pomine serię zabiegów, jakie musiałem wykonać by wrócić - dość powiedzieć, że system Play nie był w stanie poprawnie przekazać zlecenia i trzeba było głębiej interweniowac.
9. Od paru dni jestem z powrotem na łączu UPC. Nie mam stacjonarki, mam miły rabat i 24 miesiące umowy (tak, jestem niejako od nowa klientem UPC). Mam HBO.
Cóż.
@Acrivec dobrze ze u mnie jest prywatny operator ktory operuje tylko w targowej gorze i jeleniej gorze wszystko jest zawsze zajebiscie XD jak sa odlaczenia i problemy to informacja dzien wczesniej, a naprawa praktycznie odrazu
no i 30 zeta za 300mb/s
Zaloguj się aby komentować