F88 już z nowym lakierem i FH12 czekające na remont - tak ratuje się klasyki z Pekaesu
40tonVolvo F88 w 1974 roku, należące do firmy Miltrans w Chodzieży, ma już nowy lakier. Jednocześnie na remont czeka FH12.
Volvo F88 w 1974 roku, należące do firmy Miltrans w Chodzieży, właśnie opuściło warsztat lakierniczy. Tym samym ciężarówka jest o kolejny krok bliżej do upamiętnienia historii polskiego transportu. Jednocześnie ten sam przewoźnik zapowiada już kolejny projekt, tym razem dotyczący nowszego modelu FH12, pochodzącego z 1995 roku.
Zacznę od małego wyjaśnienia dla osób nieznających tematu. Otóż na początku lat 70-tych ubiegłego wieku polski przewoźnik państwowy Pekaes Warszawa odebrał dużą partię nowych ciągników marki Volvo. W większości reprezentowały one model F89, choć były też pojedyncze sztuki słabszego modelu F88.
#motoryzacja #ciezarowki #samochodyciezarowe #pojazdyzabytkowe #volvo
Volvo F88 w 1974 roku, należące do firmy Miltrans w Chodzieży, właśnie opuściło warsztat lakierniczy. Tym samym ciężarówka jest o kolejny krok bliżej do upamiętnienia historii polskiego transportu. Jednocześnie ten sam przewoźnik zapowiada już kolejny projekt, tym razem dotyczący nowszego modelu FH12, pochodzącego z 1995 roku.
Zacznę od małego wyjaśnienia dla osób nieznających tematu. Otóż na początku lat 70-tych ubiegłego wieku polski przewoźnik państwowy Pekaes Warszawa odebrał dużą partię nowych ciągników marki Volvo. W większości reprezentowały one model F89, choć były też pojedyncze sztuki słabszego modelu F88.
#motoryzacja #ciezarowki #samochodyciezarowe #pojazdyzabytkowe #volvo