Elo fachmany
Jest pytanie. Jak zrobić hard reset opaski Amazfit Band 5?
Objawy: opaska nie włącza się, po podłączeniu ładowarki pokazuje się napis Amazfit, po czym informacja o załadowaniu do pełna i na tym koniec.
Nic innego nie pokazuje. Nie da się połączyć. Opaska wcześniej nie była połączona do smartfona, więc nie da się odparować. Sposoby z internetu typu ładowanie 24h, czy też potrząsanie podczas ładowania nie fungują.
Ktoś coś poradzi czy raczej do utylizacji?

#smartband
#hejtopytanie
5

Komentarze (5)

Aby wykonać twardy reset (hard reset) opaski Amazfit Band 5, który jest bardziej zaawansowanym sposobem przywracania ustawień, możesz spróbować następujących kroków:

Twardy reset Amazfit Band 5

Naładuj opaskę: Upewnij się, że opaska jest naładowana. Wskazane jest, aby miała co najmniej 50% energii.

Wyłącz opaskę: Jeśli to możliwe, wyłącz opaskę. Możesz to zrobić w ustawieniach.

Przytrzymaj przycisk: W przypadku Amazfit Band 5 nie ma fizycznego przycisku, ale możesz spróbować przytrzymać ekran przez około 10-15 sekund, aż opaska się zrestartuje.

Zresetuj połączenie Bluetooth: Na telefonie usuń opaskę z listy sparowanych urządzeń Bluetooth. Następnie ponownie sparuj opaskę z aplikacją Zepp (dawniej Amazfit).

Sprawdź działanie: Po zakończeniu procesu sprawdź, czy opaska działa poprawnie.


#perplexity

@slawek-borowy to już sprawdzałem, nie działa

Zaloguj się aby komentować