mieliście kiedyś problem przy weryfikacji karty płatniczej dodawanej do portfela?
mój bank nie kończy procesu weryfikacji..
pani na infolinii w szoku
#ios#bankowosc
@Half_NEET_Half_Amazing u mnie działa
@Suodka_Monia
u mnie też działało
@Half_NEET_Half_Amazing nigdy nie miałem problemu z weryfikacją karty płatniczej. Czy to pierwsza karta czy kolejna w Portfelu? Jaki konkretny bank?
@Half_NEET_Half_Amazing częsty probelm. W zasadzie zawsze do rozwiązania po stronie banku. Ja w swoim musiałem dzwonić na infolinie przy dodaniu pierwszej karty. Nie pamietam co zrobił. Przy dodaniu drugiej (po utracie ważności pierwszej) poszło już bez problemu.
@Astro
no właśnie dodaje drugą po utracie ważności pierwszej i nie puszcza
mój przypadek został odnotowany i mają się odezwać..
@Half_NEET_Half_Amazing rozumiem ze karta aktywna, ma nadany pon itp? Chyba w którymś banku trzeba było najpierw dokonać jednej płatności w tradycyjny sposób.
@Astro
wszystko zrobione jak trza i dalej nie puszcza
@Half_NEET_Half_Amazing No to musisz czekać na działania banku :/
Zaloguj się aby komentować