L7 ; Pretend we ´ re dead.
https://m.youtube.com/watch?v=NAdlZ2F-fs8
#muzyka #tagowanietomojapasja
takie ośrodki kultury w których ona grała w latach 90, u nas powstają dopiero od kilku.
Kiedy ona śpiewała o tamponach, u nas wchodziły podpaski zamiast szmatek.
Kiedy ona została zauważona w skateparku obok muzeum "nowoczesnego" w LA i ktoś stwierdzał "to jest świeże", u nas dzieciaki zbierały wpierdol za samo zgromadzenie.
Punk rock europejski, a amerykański to jak porównywac disco polo z disco.
@Heheszki czy ja wiem? https://youtu.be/N-1e7w90kV0 Dezerter jest starszy niż L7, teksty mocniejsze, przy nich ww kawałek to porostu muzyka rozrywkowa.
@ErwinoRommelo niektórzy Polacy będą gonić mityczny zachód nawet przy pomocy sztucznej inteligencji, co nie? I wciąż będą mieli fanów. To samo z rapem wyciągniętym wprost ze slumsów ogarniętych wojnami gangów. Gdy spełniono ich żądania było takie waaaad da fa dog i sami stali się problemem xd
Uroburos to symbolizuje - wymyślili go pewnie szamani którym jacyś gówniarze zasypali jaskinie
@Heheszki Noo od « hood » do « Hollywood », od betonu do milionow, żydowska indystualizacja sztuki zaciska się na szyji jak pyton. Czasami mam takie momenty, i sie zastanawiam czy oni kurwa widzieli te paradoksy? « Fight the power » na MTV? Pewnie tak, ale była opcja wyjść z biedy, ona może żyzna gleba jest dla sztuki, ale weź na niej żyj i oraj całe życie.
@ErwinoRommelo obiecuję że jutro wrócę i odpowiem, ale męczył mnie jeden cytat a'propos żenady i siły mieszającej w subkulturach i na końcu języka miałem (picrel)
a teraz okazało się że w zajebistej jakości i za friko wciągnęło mnie na maksa po raz piąty XD dziecko ze mnie
@ErwinoRommelo nawet pasuje... "hood" , ha - za wszystkim stoi ta jej babka
@ErwinoRommelo mtv
(okres ok 1997)
"Miast ograniczać się do zwykłego finansowania cudzych dokonań, korporacje występują w sieci w niedostępnej wcześniej dla nich roli „dostarczycieli treści”: strony Gapa prowadzą porady dla podróżników, Volkswagen oferuje darmową muzykę, Pepsi zachęca odwiedzających jej strony, żeby ściągali sobie gry wideo, a Starbucks serwuje internetową mutację swojego magazynu Joe. Wchodząc w Internet, każda marka otrzymuje swój własny wirtualny markowy organ prasowy – przyczółek, z którego może przepuścić zmasowany szturm na Innem niewirtualne media. Wychodzi na to, że marka sprzedaje w sieci nie tylko
swoje produkty, lecz także nowy model relacji mediów z korporacyjnym sponsorem. Dzięki
swojej anarchicznej naturze Internet stwarza warunki, w których model ten można szczególnie szybko wprowadzić w życie, lecz rezultaty owej operacji dają się odczuć przede wszystkim poza siecią. Dla przykładu, mniej więcej w rok po projekcie Absolut Kelly, producent wódki osiągnął pełną integrację z materiałem redakcyjnym w magazynie Saturday Night, gdzie ostatnia strona dziewięciostronicowego ustępu powieści Mordecaia Richlera
Barney’s Version, owijała się wokół butelki Absolutu. Nie była to reklama, lecz integralna część opowieści, a jednak u dołu strony znalazły się słowa „Absolut Merdecai”. Kolorowe pisma i pojedyncze programy telewizyjne dostrzegły już wprawdzie markowe światło, najlepszy model pełnej integracji marki z mediami stanowi jednak kanał telewizyjny
MTV. Powstał on jako projekt sponsorowany, spółka joint venture Warner Communications i American Express. Od samego początku MTV była czymś więcej niż zwykłą maszyną marketingową do reklamowania przez 24 godziny na dobę produktów (toników na pryszcze i albumów płytowych, zawsze w pełnej harmonii z muzyką i wideoklipami); jest również całodobową reklamą samej MTV: pierwszej naprawdę markowej sieci telewizyjnej na świecie. Mimo iż MTV doczekała się wielu imitacji, jej oryginalny geniusz, jak wam to powie każdy specjalista od marketingu, polega na tym, iż widzowie nie oglądają poszczególnych programów; po prostu oglądają MTV. „Jeśli chodzi o nas, to naszą gwiazdą jest MTV”, powiada Tom Freston, założyciel sieci. Reklamodawcy nie nadają po prostu swoich reklam w MTV, ich celem jest pełen co-branding ze stacją, osiągany za pomocą chwytów nie do pomyślenia w przypadku większości innych sieci telewizyjnych: prezentów reklamowych, konkursów, filmów, koncertów, ceremonii rozdania nagród, ubrań, list przebojów, list notowań najróżniejszych zjawisk i rzeczy, kart kredytowych i wielu, : medium = marka, który MTV doprowadziła do doskonałości, zaadaptowały niemal wszystkie najważniejsze środki przekazu, Od kolorowych pism po studia filmowe,sieci telewizyjne i poszczególne programy. Hip-hopowy magazyn Vibe rozszerzył swoją działalność na sieć telewizyjną, pokazy mody i seminaria muzyczne. Fox Sports oznajmił, iż pragnie, by jego nowa linia ubrań dla panów nie ustępowała ofercie Nike’a: „Mamy nadzieję zdjąć luz i styl życia Fox Sports z ekranu i ubrać weń żywych mężczyzn, tworząc w ten sposób naród chodzących billboardów”, powiedział David Hill, prezes zarządu Fox Braodcasting. "
"no logo" N.Klein
str.60/505
ISBN 8388612778
tłumaczenie H.Pustula
@ErwinoRommelo jak nie czytałeś tej ściany tekstu to wcale nie szkodzi. W innych okolicznościach poleciłbym tę książkę, ale tak mnie wczoraj porobiło, że nawet teraz nie sprawdzę fragmentu. ⅓ to mój rekord dnia.
Zaloguj się aby komentować