chyba trzeba wziąć perka na mniejszy fall damage, bo na koniu to się często buguje
#kingdomcomedeliverance #kcd2

I co nie było sejwa?
@SuperSzturmowiec chcialem zaoszczedzic sznapsa, trasa wydawala sie bezpieczna
@wewerwe-sdfsdfsdf dlatego mod na sejwa to must have bo nie mam zdrowia czasu i ochoty by tracić w chuj czasu bo zjebany system sejwow jest.
Wiesz że w razie czego możesz wyjść z gry zapisując rozgrywkę i nie tracąc sznapsa. Więc przed podróżą wychodzisz z gry i uruchamiasz ponownie
@SuperSzturmowiec wiem wiem, zapomnialem sobie
mi sie ogólnie ten system podoba, nie biegasz beztrosko po lesie tylko z większym szacunkiem podchodzisz do wszystkich zagrożeń
z quiksavem to by była zupełnie inna gra
@wewerwe-sdfsdfsdf momentami przesadzaja - ma sie grac przyjemnie a nie wkurzająco. Soulsy są bardziej przystępne
@SuperSzturmowiec Przyjemnie to gra była by na easy przeciwnicy na hita a fabułe skonczylbyś w tri miga. Ja jestem zwolennikiem tych sznapsów mimo iż na poczatku w 1 ich nie tolerowalem nauczylo mnie to by przemyślec dobrze wszelkie wypady i to co chce zrobić w grze. A losowe zdarzenia jak wyżej to tylko wisienka na torcie, że life is brutal w średniowiecznych czechach :].
@wewerwe-sdfsdfsdf @Spider @SuperSzturmowiec
Sznapsy są spoko, acz powinni dać kilka na start jak w jedynce. Choć samo uwarzenie problemem nie jest - łatwiej chyba znaleźć wilczą jagodę (nie lubię kupować, nie chodzi o pieniądze a o zasady :P)
Kurczę, zwaliłeś konia.
Zaloguj się aby komentować