Dzięki ci Boże zasynchronizację sms-ów między telefonami w usługach Google.
Tl:dr 2 lata temu zgubiłem papiery od konta , tydzień temu umarł mi telefon z bankowością mobilna a nie zrobiłem na nowej jeszcze apki banku. Dziś rano umarł mi laptop gdzie były ostatnie dane do banku. Na infolini okazalo się że mam stary numer dowodu w bazie i oni nie są w stanie mi wysłać tego loginu. Cudem przypomniałem sobie że mama mi kiedyś wysłała ten numer jak byłem w trasie i znalazłem to w historii smsów dzięki synchronizacja google.
Właśnie byłem o krok od stracenia całkowitego dostępu do mojego banku. Ale zaczynając od początku tydzień temu tego samego dnia kiedy rozstałem się z dziewczyną zgubiłem telefon na którym oczywiście miałem bankowość mobilną. Wziąłem nowy telefon ale jeszcze nie jest aktywowałem w nim aplikacji mobilnej z lenistwa oraz naprawdę bardzo dużej ilości problemów którymi na bieżąco musiałem się zająć. Tak jakby bankowość nadal nie działa a na laptopie wszystkie dane miałem tam zapisane mogłem szybko do nich wrócić wiecie co może się stać. Wczoraj postanowiłem że muszę w końcu to zrobić i dzisiaj będę miał chwilę to zrobię sobie przepisze te dane i aktywuję tą aplikację. Problem zaczął się kiedy o 8:00 rano próbuję włączyć laptopa a on się nie włącza. No więc szybko dzwonię na infolinię bo papiery od banku w którym mam konto już 7 lat zgubiłem gdzieś 2 lata temu przy przeprowadzce a na infolinii po szybki weryfikacji przeszliśmy do pytania proszę podać numer dowodu więc ja na pewniaka podaję ten numer dowodu a pani mówi weryfikacja nie przebiegła pomyślnie. I tu zaczęła się jazda bo login mogą tylko wysłać jeśli potwierdzą twój dowód co w innych sytuacjach cię nie zdarza mogą ci wysłać linka do hasła i tak dalej i tam nie potrzebują numeru dowodu tylko do tego. I tu zaczął się fanik mode bo sobie przypomniałem że jak zakładałem to konto to jeszcze przez rok miałem inny dowód niż mam teraz ja za chuja nigdzie nie mam zapisanego tego numeru dowodu. Ale dostałem olśnienia ze sześć telefonów wcześniej i cztery lata wcześniej i miałem podobną akcję że potrzebowałem numeru klienta i poprosiłem moją mamę bo wtedy papiery były u niej żeby mi go wysłała sms-em więc szybko wbiłem sms-y na telefonie który mam tydzień i wpisałem na nią wyszukaj tam wiedziałem że ten numer zaczyna się na trzy więc wpisałem trzy i znalazło mi i cała sytuacja się rozwiązała bo mając ten numer zalogowałem się dokąd zalogowałem się do aplikacji i problem jakby nie istniał dlatego pamiętajcie aktualizujcie swoje dane osobowe w bankowości i zawsze jak możecie aktywować konto to to róbcie.
Tl:dr 2 lata temu zgubiłem papiery od konta , tydzień temu umarł mi telefon z bankowością mobilna a nie zrobiłem na nowej jeszcze apki banku. Dziś rano umarł mi laptop gdzie były ostatnie dane do banku. Na infolini okazalo się że mam stary numer dowodu w bazie i oni nie są w stanie mi wysłać tego loginu. Cudem przypomniałem sobie że mama mi kiedyś wysłała ten numer jak byłem w trasie i znalazłem to w historii smsów dzięki synchronizacja google.
Właśnie byłem o krok od stracenia całkowitego dostępu do mojego banku. Ale zaczynając od początku tydzień temu tego samego dnia kiedy rozstałem się z dziewczyną zgubiłem telefon na którym oczywiście miałem bankowość mobilną. Wziąłem nowy telefon ale jeszcze nie jest aktywowałem w nim aplikacji mobilnej z lenistwa oraz naprawdę bardzo dużej ilości problemów którymi na bieżąco musiałem się zająć. Tak jakby bankowość nadal nie działa a na laptopie wszystkie dane miałem tam zapisane mogłem szybko do nich wrócić wiecie co może się stać. Wczoraj postanowiłem że muszę w końcu to zrobić i dzisiaj będę miał chwilę to zrobię sobie przepisze te dane i aktywuję tą aplikację. Problem zaczął się kiedy o 8:00 rano próbuję włączyć laptopa a on się nie włącza. No więc szybko dzwonię na infolinię bo papiery od banku w którym mam konto już 7 lat zgubiłem gdzieś 2 lata temu przy przeprowadzce a na infolinii po szybki weryfikacji przeszliśmy do pytania proszę podać numer dowodu więc ja na pewniaka podaję ten numer dowodu a pani mówi weryfikacja nie przebiegła pomyślnie. I tu zaczęła się jazda bo login mogą tylko wysłać jeśli potwierdzą twój dowód co w innych sytuacjach cię nie zdarza mogą ci wysłać linka do hasła i tak dalej i tam nie potrzebują numeru dowodu tylko do tego. I tu zaczął się fanik mode bo sobie przypomniałem że jak zakładałem to konto to jeszcze przez rok miałem inny dowód niż mam teraz ja za chuja nigdzie nie mam zapisanego tego numeru dowodu. Ale dostałem olśnienia ze sześć telefonów wcześniej i cztery lata wcześniej i miałem podobną akcję że potrzebowałem numeru klienta i poprosiłem moją mamę bo wtedy papiery były u niej żeby mi go wysłała sms-em więc szybko wbiłem sms-y na telefonie który mam tydzień i wpisałem na nią wyszukaj tam wiedziałem że ten numer zaczyna się na trzy więc wpisałem trzy i znalazło mi i cała sytuacja się rozwiązała bo mając ten numer zalogowałem się dokąd zalogowałem się do aplikacji i problem jakby nie istniał dlatego pamiętajcie aktualizujcie swoje dane osobowe w bankowości i zawsze jak możecie aktywować konto to to róbcie.
@ivanar Gdyby i to zawiodło zawsze można isć do banku, pokazać dowód osobisty i załatwić wszystko w placówce.
@Jarasznikos tak tylko że to już jest nowy dowód osobisty nie a w bazie mają stary nie wiem czy by mi tak podmienili
@ivanar wymienić dowód i iść do banku i uaktualnić dane. Proste. XD
Zaloguj się aby komentować