zuchtomek

@smierdakow O to może prawdziwe czyszczenie magazynów i wyprzedaże zrobią

JanPapiez2

@zuchtomek biorąc pod uwagę fakt masowego anulowania ludziom zamówię śmiem twierdzić, że magazyny są już dawno wyczyszczone 🤣

zuchtomek

@JanPapiez2 Też raczej obawiam się, że złożone zamówienia mogą zostać niezrealizowane


Ale lokalnie to co już jest w marketach, może będą się pozbywać

Pirazy

@smierdakow o! Sklep, w ktorym kiedys chcialem kupic telewizor na raty 0% a bardzo usilnie probowali mi wcisnac platne ubezpieczenia i inne chuje muje bo klamliwie twierdzili ze to bank tego wymaga. Po telefonie do banku okazalo sie ze nic takiego nie jest wymagane i ze jest to wylacznie ich "strategia" zeby naciagnac ludzi na dodatkowe koszty. Pan kierownik wezwany przeze mnie puscil buraka, ja grzecznie podziekowalem za takie interesy i nigdy wiecej sie tam nie pojawilem. Wiem ze podobne praktyki maja wszystkie elektrosklepy w Polsce. Niech gina. Chuj im w dupy.

ziel0ny

@Pirazy jebac te sklepy z elektronika, jedno wielkie naciąganie klientów na co się tylko da, a najbardziej to jebac ten media expert z ich jebanymi reklamami

PlatynowyBazant20

@ziel0ny to ich ciągłe wietrzenie magazynów, i cenówki łamigłówki

Bigos

@Pirazy  probowali mi wcisnac platne ubezpieczenia i inne chuje muje bo klamliwie twierdzili ze to bank tego wymaga

To akurat jest chyba standardem w każdym elektromarkecie

Wall34

Z oświadczenia Neonet dowiadujemy się jednak, że informacja o złożeniu wniosku o ogłoszenie upadłości nie była nieprawdziwa. "W dniu 28 listopada 2023 roku, złożony został także wniosek o wszczęcie postępowania upadłościowego. Krok ten został podjęty wyłącznie na wypadek, gdyby w toku priorytetowego postępowania sanacyjnego nie udało się osiągnąć konsensusu między Spółką, a jej kontrahentami" - czytamy.


Dalej wyjaśniono, że firma "nie zakłada, aby do tej sytuacji miało dojść, natomiast z uwagi na zabezpieczenie interesu kontrahentów i wierzycieli" zarząd "podjął decyzję o złożeniu obu wniosków".


W toku trwającego procesu restrukturyzacji, żaden klient sieci Neonet nie odczuje trudności i problemów w zakupach oraz obsłudze obecnych oraz przyszłych zamówień realizowanych w sklepach stacjonarnych oraz online. Podjęte kroki nie mają wpływu na procesy sprzedażowe oraz prawa konsumentów. Zarówno sklepy stacjonarne, jak i sklepy internetowe nadal będą prowadzić sprzedaż, a wysyłki będą realizowane zgodnie z zamówieniami. Klienci będą mogli bez przeszkód korzystać m.in. z prawa do reklamacji czy zwrotu zakupionego towaru. Na dotychczasowych zasadach będziemy realizować obsługę sprzedażową i posprzedażową - czytamy w oświadczeniu sieci

powodzenia

nigdy w żadnym nie byłem, chociaż chyba w każdym mieście w którym żyłem był jakiś

starszy_mechanik

Kumpel kupił tam tv kiedyś. Z 3 tygodnie czekania, telefonów i jeżdżenia do sklepu wyjaśniać problemy które sami tworzyli.

Odwrocuawiacz

To za moją lodówkę ha tfu!


Zamówiłem lodówkę bo połakomiłem się że jest 50 zł różnicy względem konkurencji no i wyszło mi bokiem bo tak:


Dostarczyli lodówkę, przywiózł ją 1 chłop z takim magicznym wózkiem co ma 3 kółka z każdej strony i niby wjeżdża po schodach jak się go ciągnie, na zakręcie schodów kurier leżał pod wózkiem, lodówka na nim, ja na dole asekuruję i tak sobie stoimy (on leży), wyszła moja różowa i zsunęliśmy lodówkę spowrotem na dół, kurier zadzwonił po 2 kumpli i w 4 wnieśliśmy ją na górę.

Pomijam już że zamawiałem z wniesieniem dodatkowo płatne, dorzuciłem też chłopakom co przyjechali po 3 dychy na piwo ale ok jest lodówka, odwijam opakowanie i cyk 1 mega wgniot na rogu, a w środku porozwalana ta biała plastikowa galwanizacja.

Po zgłoszeniu propozycja z neonet 150 zł vouchera, na co powiedziałem że straty energii będą dużo większe i nie chcę, potem propozycja 350 i finalnie 600 ale nie zgodziłem się i poprosiłem o zwrot sprzętu i kasy.

Lawirowali o kręcili ale finalnie wysłali kuriera, choć alarmowałem że wnosiliśmy w 4 osoby a takie minimum z minimum to 3 to neonet wysłał 1 typa (oczywiście nie odebrał tego).

Ja w międzyczasie zamówiłem kolejną lodówkę u konkurencji te 50 zł drożej i za 2 dni już stała w mieszkaniu już 3 lodówka (1 stara, 2 uszkodzona z neonet i 3 docelowa).

Po kolejnych kilku dniach tel że mam znieść na dół sprzęt samodzielnie, powiedziałem że ok ale chcę zwrot także za wniesienie i zostawię ją przed blokiem do zabrania na ich odpowiedzialność.

Error

Jednak wyślą kuriera jeszcze raz, po kolejnych kilku dniach wraca ten sam kurier no i znowu nie odebrał, podziałała dopiero faktura za magazyniwanie sprzętu i wysłali 2 gości co poobijali nie dość, że lodówkę to i klatkę schodową.

Od tamtej pory żadnych firm kogucik tylko sprawdzeni dostawcy najlepiej ze swoim transportem.

Zaloguj się aby komentować