Dev update: zacząłem majstrować z przechodzeniem w tryb walki i pojawił się mały problem. Sprawa wygląda tak, że mam klasę (nazwałem ją FightEncounter), ktora spawnuje jednego przeciwnika, który ma 2 komponenty kolizji: pierwszy, żeby ścigać gracza, drugi, żeby rozpocząć walkę (co powoduje usunięcie tegoż przeciwnika i zespawnowanie od jednego do czterech losowych, przeniesienie drużyny gracza na właściwe miejsce, wyłączenie inputu z klawiatury i tak dalej). Wszystko działało dobrze, tylko, jako że nie wiedziałem jak obrócić kamerę gracza do pierwotnej pozycji, postanowiłem dodać kamerę do wspomnianej klasy i przełączyć na nią gdy przechodzimy do walki. I tu właśnie pojawił się problem, bo najpierw źle obracało postacie a potem jak dodałem nowy pusty komponent jako roota, myśląc, że to naprawię, przestało spawnować przeciwnika ścigającego gracza w ogóle #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
Niech sprawiedliwość będzie z Tobą
okazało się, że jak umieszczę obiekt trochę wyżej to spawnuje, ale przy przełączaniu kamery z jakiegoś powodu nie używa kamery z tego komponentu co dodałem, tylko umieszcza widok tam gdzie sam obiekt i nie widać postaci
Zaloguj się aby komentować