Dev update: naprawiłem buga z promptem do rozmowy (przyczyną była niewłaściwa kolejność działań - wyświetlałem prompta zanim sprawdziłem czy aktor, który wszedł w kolizję z triggerem enpca to nasza postać, więc pewnie wywoływało dla innych obiektów na mapie randomowo) i crashe przy zamykaniu gry (nie dałem sprawdzania nulli w klasie triggerów wyjścia z budynku). Jutro zacznę robić system sejwów #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
@MrGerwant ło panie, nawet sejwy majo być? Za moich czasów to nie było i człowiek nie narzekał.
@DiscoKhan w końcu nie mogę oczekiwać, że gracze przejdą całość za jednym zamachem i że nie będą ginąć
@MrGerwant git gud, nóbki xD
Za moich czasów to nie było
@DiscoKhan mmmm karteczki z kodami do kolejnych poziomów, to byli czasy, teraz młodzież nie umi nawet pisać ręcznie tylko wszystko w tych kąkuterach
Zaloguj się aby komentować