Dev update: naprawiłem błąd z poprzedniego posta (napisałem tam komentarz, ale wspominam też tutaj na wszelki wypadek).
Baj de łej, jakiś czas temu się zastanawiałem, czy lewelować postacie jak nie są w drużynie, chyba wymyśliłem dobry kompromis: nieobecni będą dostawać 50%-60% expa. Poza tym postacie dostają chyba za mało punktów umiejętności, więc chyba walnę logikę, że np. od 4 levelu dostają 3 pkt a nie 2 a od 8 levelu dostają 4. Dobry pomysł? #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev #gry #rpg
Baj de łej, jakiś czas temu się zastanawiałem, czy lewelować postacie jak nie są w drużynie, chyba wymyśliłem dobry kompromis: nieobecni będą dostawać 50%-60% expa. Poza tym postacie dostają chyba za mało punktów umiejętności, więc chyba walnę logikę, że np. od 4 levelu dostają 3 pkt a nie 2 a od 8 levelu dostają 4. Dobry pomysł? #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev #gry #rpg
A i jeszcze zmieniłem muzykę przy walkach, żeby się zapętlała bo do tej pory jak utwór się kończył to była cisza
@MrGerwant na jakimś silniku robisz grę? UE?
@inty Unreal Engine wersja 5.3.2
Zaloguj się aby komentować