Dev update: chciałem popracować nad pierwszym questem w grze, ale napotkałem problem: wcześniej sobie przygotowałem event dialogowy na startowanie questów/zaliczanie celów, ale okazuje się, że nie pozwala wybrać questa. Jak chciałem zrobić obejście, że zamiast samego obiektu questa dać klasę questa, a potem użyć w evencie funkcji do znajdowania obiektu danej klasy w grze (questy są unikalne, więc dla każdego będzie tylko jeden), to się okazało, że tam się nie da. Napisałem w tej sprawie do twórcy wtyczki z dialogami, bo to jedna z ważniejszych rzeczy i działać musi #konkursnanajbardziejgownianymemznosaczem #wirsprawiedliwosci #grysprawiedliwe #gamedev
zrobię obejście, że dam funkcję w klasie enpeca do szukania questów, bo i tak, żeby robić dialog z obiektami to robię niewidizalnych enpeców bo inaczej nie działało, o czym pisałem juz wcześniej
@MrGerwant
o czym pisałem juz wcześniej
Pamiętam
Zadzialalo, tylko, że kolejny cel się nie odpalił z jakiegoś powodu
Zgubiłem się na pierwszym zdaniu, ale plusik leci.
Zaloguj się aby komentować