Dawno nic tu nie wrzucałem. Ostatnio walczyłem z chwytem od Strike Industries. Te wszystkie kąty i wcięcia czynią ten model strasznie trudnym do odwzorowania. W CAD byłoby pewnie dużo prościej. Po wielu trudach mi się udało z drobnymi zmianami w wyglądzie aby nie spędzić nad tym całego życia. Resztę detali dodam na normal mapie.
#blender #grafika3d #gamedev
1ae46249-3829-45d2-98c1-924a1b3574d3
77ec1c50-9301-4a41-95d3-b2d5d62645e3
b5d4765c-66c8-428e-97e8-4bbe466e48c1
DEAFCON_ONE

To do druku? Bo jak nie, to mógłbyś cały ten model opętepętolić booleanami i po prostu szybciutko zrobić rotopo (ba, z racji tego że model jest nieruchomy/nie animuje/zniekształca się, to można by go po prostu strójkącić i fajrant).

LoneRanger

@DEAFCON_ONE właśnie dokładnie to zrobiłem

Zaloguj się aby komentować