Komentarze (8)

Oraz jaką ma baterię, w jakiej temperaturze była ładowana i z jaką wyjechała na trasę...

@Nemrod @MrGerwant wszystkie szczegóły są na stronie internetowej producenta.


https://en.yutong.com/z/challenge2024/


Baterie LiFePO4 + system ogrzewania i chłodzenia baterii dają tak dobre efekty.


Minusy tych ogniw - niższa gęstość energii, wyższa cena. Zalety - większa żywotność.

@KierownikW10 Oprócz pojemności nie ma tam żadnych szczegółów xD

Choć dodali, że jeździł 16 godzin, czyli można zakładać, że działało też ogrzewanie kabiny - to już robi się nieźle.


Natomiast żeby osiągnąć zimą elektrykiem dobre efekty, to po prostu trzymasz go i ładujesz w ogrzewanym garażu. Jest kanał Norwega, który testuje elektryki i każdy test rozpoczyna w swoim ogrzewanym garażu, często nawet jeszcze dostawiając farelkę. Kluczowa jest temperatura baterii, więc najlepiej ciepło dostarczyć z zewnątrz, żeby przez jakiś czas nie musiała się ogrzewać sama.

@Nemrod zgadza się, elektryk bez garażu z zimną baterią to porażka. Przynajmniej przy obecnej technologii.

Yutong to podjeba Ytonga ale nie wyszło im robienie sprawiedliwych bloczków do stawiania ścian i wzięli się za autobusy

@MrGerwant kitajska podróba Solarisa, panie Januszu, dyć to niesprawiedliwe tak chińszczyzne reklamować!

JUŻ BYŚ CHCIAŁ WIEDZIEĆ WSZYSTKO OD RAZU, PAZERNYŚ JAK TWOJA MATKA

Już się Piechociński popisał powielając bzdury ostatnio o tym "jak się zmieniło drewno na przestrzeni 100 lat"

Zaloguj się aby komentować